نحوه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر بانوان مشخص شد

تهران (پانا) - نحوه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان، در نشست هم‌اندیشی نمایندگان این تیم‌ها مشخص شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
نحوه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر بانوان مشخص شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» دیروز (دو‌شنبه) به پایان رسید.

تیم‌های سایپا و شهرداری قزوین از گروه الف و پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان از گروه ب به مرحله نهایی لیگ برتر بانوان صعود کردند تا برای کسب رتبه‌های اول تا چهارم در مرحله نهایی تلاش کنند.

همچنین چهار تیم اکسون، سروقامتان بابل، خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس، در مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان برای رتبه‌های پنجم تا هشتم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نشست هم‌اندیشی نحوه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر بانوان، شب گذشته (دوشنبه شب) پس از پایان دیدار ذوب‌آهن و پیکان با حضور شهرام عظیمی سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، مهناز شاددل مشاور امور بانوان رئیس فدراسیون و نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها برگزار شد.

بر این اساس، مسابقات مرحله نهایی نیز به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد و تیم‌ها به صورت دوره‌ای، رفت و برگشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا در پایان، رتبه نهایی تیم‌ها بر اساس تعداد برد و امتیاز، در دو گروه مشخص شود.

همچنین در مرحله نهایی لیگ برتر بانوان، با توجه به حساسیت مسابقات، از سیستم ویدئو چک در رقابت‌ها استفاده خواهد شد.

برنامه کامل مرحله نهایی لیگ برتر بانوان متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار