دادستان جیرفت: قتل مسلحانه اخیر در جیرفت به دلیل اختلافات خانوادگی رخ داده است

تهران (پانا)- دادستان عمومی و انقلاب جیرفت دلیل قتل مسلحانه اخیر در جیرفت را اختلافات خانوادگی ذکر کرد و گفت متهم این پرونده مدیر شهرستانی اداره تعزیرات حکومتی است.

کد مطلب: ۱۱۴۸۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
دادستان جیرفت: قتل مسلحانه اخیر در جیرفت به دلیل اختلافات خانوادگی رخ داده است

به گزارش روابط عمومی دادگستری کرمان، حسین سلامی با تاکید بر این مطلب که قتل اخیر در این شهرستان به دلیل اختلافات خانوادگی رخ داده است، گفت: علی رغم شایعات و حواشی مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر ارتکاب قتل توسط یک قاضی، متهم این پرونده مدیر شهرستانی اداره تعزیرات حکومتی بوده و هیچ ارتباطی با دستگاه قضائی نداشته است.

سلامی در تشریح این خبر افزود: حسب اعلام مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان، متهم این پرونده از تاریخ ۲۲ آذرماه سال جاری بازنشسته شده است.

وی با اشاره به این مطلب که متهم این پرونده درحال حاضر ضمن تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می‌برد، اظهارداشت: اتهام انتسابی به متهم این است که در تاریخ ۲۹ آذرماه سال جاری و حوالی ساعت ۱۱ در پی بروز اختلافات و مشاجرات خانوادگی با استفاده از سلاح کلت فاقد مجوز و با شلیک دو گلوله همسرش را به قتل رسانده است.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از مردم خواست با پرهیز از توجه به شایعات و حواشی مطرح شده در فضای مجازی، هرگونه اطلاعات درباره ابعاد این پرونده و برخوردهای قانونی با متهم را از طریق مراجع قانونی و قضائی پیگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار