۵۰۷ بیمار مبتلا به کووید ١٩ در بیمارستان های گیلان بستری هستند

 رشت ( پانا) - معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد هم اکنون ۵۰۷ بیمار مبتلا به بیماری کووید ١٩ در بیمارستان های استان بستری هستند که این آمار نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است.

کد مطلب: ۱۱۴۸۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
۵۰۷ بیمار مبتلا به کووید ١٩ در بیمارستان های گیلان بستری هستند

به گزارش دانشگاه علوم ‌پزشکی گیلان، دکتر مسعود نوروزی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان گیلان بستری شدند.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ٢٠ درصد از مبتلایان به بیماری کووید ١٩ بستری در بیمارستان های استان گیلان به دلیل وخامت حالشان تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با بیان اینکه در زمان حاضر وضعیت کلی استان نارنجی است، اضافه کرد: این مهم نشانگر این است که ما هنوز در مرحله هشدار جدی قرار داریم.

وی بیان کرد: اگر چه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا کاهش یافته و از وضعیت قرمز بیماری کرونا خارج شده ایم اما به هیج وجه به این معنی نیست که نسبت به پروتکل های بهداشتی بی توجهی شود بلکه باید همچنان پروتکل ها رعایت شود.

نوروزی با تاکید بر این مطلب که اصل قرنطینه در خانه ماندن باید رعایت شود، اظهار کرد: عدم رعایت توصیه ها خطر شعله ورشدن ویروس کرونا را به همراه خواهد داشت.

هم اکنون از ۱۶ شهرستان گیلان، ١٠ شهرستان نارنجی و شش شهرستان زرد هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار