اجرای طرح ملی آموزش مجازی پیش دبستانی در چابهار

زاهدان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار از برگزاری طرح ملی پوشش سراسری و آموزش مجازی پیش دبستانی به صورت رایگان و غیرحضوری در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ملی آموزش مجازی پیش دبستانی در چابهار

محسن آسکانی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: طرح ملی پوشش سراسری مجازی و رایگان ویژه پیش دبستانی که به صورت غیرحضوری برگزارمی شود در چابهار در حال اجر است.

وی با اشاره به اینکه این طرح ویژه نوآموزان پنج ساله یعنی متولدین دوم مهرماه 93 تا یکم مهرماه 94 است، افزود: ما از اولیا می خواهیم که در پوشش این طرح مهم و بنیادی در کنار آموزش و پرورش باشند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: نحوه ثبت نام بدین صورت است که با در دست داشتن اصل و کپی شناسنامه خود و نوآموز به نزدیک ترین دبستان دولتی محل سکونت براساس جنسیت مراجعه و ثبت نام کرده و یا به مدیریت آموزش و پرورش واحد آموزش ابتدایی برای پیگیری امورات مراجعه کنند.

محسن آسکانی ادامه داد: شرایط کرونا و محرومیت های مالی نباید مانع رشد نوآموزان شود، چرا که با ثبت نام در این دوره تمامی آموزش‌ها غیرحضوری و مجازی و به صورت کاملا رایگان در بستر شبکه شاد انجام خواهد گرفت.

وی از دوره ابتدایی به عنوان دوره بنیادی - کاربردی نام برد و گفت: پیش دبستانی هم یک دوره رسمی است و باید نوآموزان این دوره را پشت سر گذاشته و گواهینامه پایانی دوره را دریافت کنند تا بتوانتد با آمادگی کامل در پایه‌های بالاتر حضور پیدا کنند.

محسن آسکانی با اشاره به اینکه تمامی کلاس های این دوره در حال حاضر در فضای مجازی تشکیل می شود، گفت: در این دوره سعی ما براین بوده که تمامی مدارس با یک خردجمعی و تدوین تولیدات محتوایی و آموزش در قالب های مختلف یادگیری در تربیت نسلی آینده نگر و اجتماعی از هیچ تلاشی دریغ نکنند و در عملیاتی کردن سند تحول بنیادین کوشا باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار