با همت خانواده خیّر مرحوم «عباس نجفی»؛

تفاهم‌نامه ساخت ۱۰۰ مدرسه در ۱۰ استان کشور منعقد شد

تهران (پانا) - یکصد مدرسه سه و شش کلاسه با همت خانواده مرحوم «عباس نجفی» در ده استان کشور و به صورت صد‌در‌صد خیّری ساخته می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۸۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه ساخت ۱۰۰ مدرسه در ۱۰ استان کشور منعقد شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، آیین امضای تفاهم‌‌نامه ساخت 100 مدرسه در 10 استان کشور به همت خانواده مرحوم "عباس نجفی" با حضور خانواده مرحوم، نماینده ایشان و معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت های سازمان نوسازی مدارس کشور برگزارشد.

فاطمه مهاجرانی ضمن خیر‌مقدم به‌جهت ورود خانواده مرحوم عباس نجفی به امر خیر مدرسه سازی گفت: این دنیا سرای گذر است اما آنچه می ماند معنایی است که افراد با اقدامات و کارهای خود به زندگی می دهند و خانواده نجفی نیز با انتخاب مسیر مقدس مدرسه‌سازی معنای دیگری به زندگی خود داده و نقش موثری را در توسعه کشور خواهند داشت چرا که هیچ کشوری به پیشرفت و رستگاری نمی رسد مگر از طریق مدرسه و ارتقای آموزش و پرورش.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه توفیق کار خیر توفیق بزرگی است ک هخانواده نجفی پیشینه تاکید کرد: بهتر است با تبلیغ و اعلان کار خیر آن را اشاعه داد چرا که جامعه نیازمند آن است که مطلع باشد اینچنین انسان‌هایی در کنار ما زندگی می کنند و با انتشار این فعالیت‌ها بوی خوش مهربانی را به مشام جامعه برسانیم.

فاطمه مهاجرانی در ادامه توضیح داد :با همت این خانواده خیّر مجموعا 100 مدرسه سه و شش کلاسه در 10 استان ایلام، لرستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، کردستان و کرمانشاه به صورت صد درصد خیری طی دوسال ساخته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار