حسینی: پرستاری حرفه ای انسان دوستانه است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در پیامی میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۴۸۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: پرستاری حرفه ای انسان دوستانه است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، متن پیام سیدجواد حسینی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

خجسته میلاد مبارک پیام آور نهضت حسینی، الگوی صبر و عشق و ایثار و پرستار دل های زخم دیده کربلا حضرت زینب کبری(س) و فرخنده روز گرامیداشت مقام پرستار را به همه مدافعان سلامت و پرستاران صحنه جهاد و نبرد که الگوی عشق و بردباری خود را درعمل، آن بانوی بزرگوار قرار داده‌اند،گرامی داشته، و به همه این عزیزان تبریک و تهنیت می گوئیم .

بی شک پرستاری می تواند یکی از راه های قرب الهی و دستیابی به کمال انسانی باشد تا جایی که پیامبر اکرم (ص) در باب اهمیت این حرفه، فرموده است: کسی که یک شبانه روز از بیماری پرستاری کند، خداوند او را با ابراهیم خلیل (ع) محشور خواهد کرد و او همانند برق خیره کننده و درخشان از صراط عبور می‏‌کند.

پرستاری حرفه ای انسان دوستانه است که از یک سو دانش، معرفت، تجربه و مهارت را به همراه دارد و از سوی دیگر، رحمت، عطوفت، مهربانی و مراقبت را پشتوانه خدمات خود قرار داده است که بر این اساس تلاش پرستاران در مراقبت از بیماران و کمک به تسکین آلام و بهبودی آنان رضایت پروردگار را دنبال دارد.

امروز مدفعان سلامت ایران اسلامی با تأسی از بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب کبری (س)، در شرایط سخت و دشوار مقابله با ویروس منحوس کرونا، رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راه جهادی، خالصانه و با شجاعتی ستودنی در میدان مبارزه قد علم کردند و نمونه‌ای بارز از صبر و پایداری را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذاشته اند.

اینجانب ضمن سپاس و قدردانی از خدمات صادقانه کادر سختکوش پرستاری مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و مجاهدت‌های ارزنده این قشر شریف در مبارزه با ویروس منحوس کرونا ابراز داشته و روز پرستار را به تمامی دلدادگان عرصه سلامت به ویژه خانواده بزرگ، عزیز، دلسوز و پرتلاش پرستاری کشور تبریک عرض می کنم و امیدوارم در سایه لطف و عنایات حضرت حق و توجهات حضرت ولی عصر(عج) در انجام رسالت بزرگ خویش موفق باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار