پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت روز پرستار

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و نکوداشت روز پرستار، با انتشار پیامی این روز را تبریک گفت و گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۱۴۸۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت روز پرستار

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، متن پیام احمد اسکندری نسب به شرح زیر است:

پرستار واژه ای مقدس و جلوه ایثار و فداکاری است، انسان دوستی، دلسوزی، صبوری و قدرت تحمل بالای پرستاران مصداق آیه شریفه (وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعاً) "مائده ۲۳" است.
از آنجا که پرستاری یکی از راه های قرب به خداوند و دستیابی به کمال انسانی است، این عمل پسندیده در سیره پیامبران الهی و ائمه اطهار علیه السلام به ویژه بزرگ بانوی اسلام اسوه صبر و پایداری حضرت زینب سلام الله علیها دیده می شود که نشان از جایگاه والا، ارزشمند و معنوی این قشر زحمتکش و سرافراز دارد.
پرستاران در شرایط شیوع ویروس کرونا جلوه های ویژه انسان دوستی، نوع دوستی، مهربانی، ایثارگری و فداکاری را به نمایش گذاشتند، کادر درمان به ویژه پرستاران در مقابله با ویروس کرونا همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس از جان خود گذشتند، آری قهرمانان واقعی ایران اسلامی در شرایط شیوع ویروس کووید ۱۹ کادر درمان هستند.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره ماندگار شهدای جامعه پزشکی به ویژه شهیدان مدافع سلامت و به خصوص پرستاران شهید پاکباخته و روشن ضمیر، سالروز ولادت با سعادت پرستار عاطفه ها، عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری علیها السلام را محضر مبارک همه پرستاران به خصوص پرستاران همکار شاغل در کلینیک های فرهنگیان، تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال برای این قشر شریف و فرهیخته آرزوی موفقیت، سلامتی و سربلندی دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار