رخشانی‌مهر: جهاد صبورانه پرستاران نشانه تأسی آنان از حضرت زینب (س) است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در پیام تبریک خود به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(س) فرارسیدن روز پرستار را به این فرشتگان سپید‌پوش تبریک گفت و از خدمات ارزنده آنان تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر: جهاد صبورانه پرستاران نشانه تأسی آنان از حضرت زینب (س) است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در پیامی ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور درپیام خود با تبریک فرارسیدن روز میلاد حضرت زینب (س) پرستار و التیام‌بخش زخم‌های اسرای کربلا در واقعه عظیم عاشورا، فرصت مناسبی جهت قدردانی از خدمات ارزنده جامعه پرستاری و تبیین نقش موثر و مهم آنان در ارتقای سلامت جامعه است.

مهراله رخشانی مهر با اشاره به تلاش و ایثار کادر درمان کشور و به خصوص پرستاران عزیز در کاستن از آلام بیماران، خدمت جهادگونه و صبورانه پرستاران را الگوپذیری از حضرت زینب کبری(س) برشمرد که در طول یک سال گذشته و با شیوع بیماری کرونا به اوج رسید و این عزیزان جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و شجاعانه پیشگامان کارزار با این ویروس منحوس و حفظ جان و زندگی انسان‌ها شدند تا غبار اندوه را از چهره و قلب های بیماران و خانواده های آنان بزدایند.

وی حرفه مقدس پرستاری و تسکین آلام بیماران و دمیدن روح زندگی در جسم خسته آنان را موهبتی الهی برشمرد که ارزش و اثرات آن ورای این دنیا و قدر مسلم پاداشی اخروی و باقیات الصالحاتی ماندگار برای این فرشتگان سپید‌پوش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار