کسب رتبه برتر معلم پژوهنده توسط دبیران تربیت بدنی منطقه ۱۱

تهران(پانا) - غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱ از کسب رتبه های اول تا سوم معلم پژوهنده توسط دبیران تربیت بدنی منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر معلم پژوهنده توسط دبیران تربیت بدنی منطقه ۱۱

غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱ در گفت و گو با پانا گفت: معلمان تربیت بدنی منطقه 11 در سطح شهر تهران رتبه های برتر معلم پژوهنده را به خود اختصاص دادند.

عنایت مهر گفت: مهدیس بهرامی، با کسب رتبه اول و مرجان بختیاری با کسب رتبه سوم در سطح شهر تهران به عنوان معلمان پژوهنده برتر منطقه 11 افتخار آفریدند. همکاران منطقه در اقدام پژوهی خود، مشکلات و مسائل مدرسه و دانش آموزان را به صورت عملی در موضوعات ناهنجاری های ساختارقامتی و آموزش مجازی درس تربیت بدنی برای رسیدن به وضعیت مطلوب تر و به کارگیری راه حل های عملی در محیط مدرسه و کلاس درس، مورد بررسی قرار دادند.
عنایت مهر گفت: این موفقیت نشان دهنده توانایی، شایستگی و ظرفیت های فوق العاده همکاران منطقه در زمینه های گوناگون تربیتی و آموزشی است که مدام با ظهور و بروز خود مسائل علمی و تربیتی را تبیین می کند. این درخشش و توفیق را به خانم ها بهرامی و بختیاری و مدیریت منطقه، آقای گراوند و همه همکاران منطقه به ویژه کارشناسی تربیت بدنی تبریک می گویم.

وی در پایان از زحمات همه همکاران و کارشناسی ها تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار