املاک دو میلیاردی تهران

تهران (پانا) - املاک با قیمت کمتر از دو میلیارد تومان در مناطق مرکزی، شرقی و غربی یافت می‌شوند؛ هر چند محدوده‌های قیمتی در مناطق و محلات مختلف متغیر است.

کد مطلب: ۱۱۴۷۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
املاک دو میلیاردی تهران

به گزارش دنیای‌اقتصاد، تحقیقات میدانی از وضعیت بازار مسکن برای متقاضیانی که سقف بودجه خرید آنها دو میلیارد تومان است، نشان می‌دهد این املاک در مناطق مختلفی از پایتخت قابل جست‌و‌جو هستند. به این ترتیب که متقاضیان این واحدها در مناطق مرکزی، غربی و شرقی می‌توانند به جست‌وجوی ملک در این محدوده قیمتی و کمتر از آن بپردازند؛ هر چند قیمت ملک در برخی محلات قوی در مناطق مختلف بیش از این میزان است. فایل‌های مورد بررسی برخی از ملک‌های پیشنهادی حاکی از آن است که به طور کلی املاک با قیمت‌های دو میلیارد تومان و کمتر از آن در مناطق شرقی بیشتر به چشم می‌خورد. ضمن اینکه نرخ‌های پیشنهادی در محدوده یک میلیارد تومان نیز در محلاتی از مناطق مرکزی، شرقی و غربی یافت می‌شود.

در عین حال حتی از سوی برخی فروشندگان واحدهای کوچک متراژ یا واحدهای مسکونی میانسال نرخ‌های کمتر از یک میلیارد تومان هم پیشنهاد شده است. بر این اساس در بین فایل‌های فروش مناطق شرقی قیمت‌هایی در محدوده یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تا ۲ میلیارد تومان (به نسبت موقعیت جغرافیایی آنها) دیده می‌شود. در مناطق غربی نیز قیمت‌هایی در محدوده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز توسط برخی فروشندگان پیشنهاد شده است. در مناطق مرکزی هم قیمت‌هایی در محدوده ۷۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان نیز به بنگاه‌های معاملات ملکی معرفی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار