معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان:

حضور حراست تسهیل کننده مسیر دستیابی به اهداف کلان و راهبردی است

تهران (پانا) - معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان، در نشست ویدئو کنفرانس تخصصی آموزشی و توجیهی مدیران و کارشناسان حراست این دانشگاه گفت که حضور فعال و درخشان حراست در عرصه فرآیندهای سازمانی، تسهیل کننده مسیر برای دستیابی به اهداف کلان و راهبردی و حفظ و ارتقای توان و ظرفیت سازمان برای پیشبرد اهداف سازمانی است.

کد مطلب: ۱۱۴۷۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور حراست تسهیل کننده مسیر دستیابی به اهداف کلان و راهبردی است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، خاکی معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه، در نشست ویدئو کنفرانس تخصصی آموزشی و توجیهی مدیران و کارشناسان حراست این دانشگاه، از حراست به عنوان چشم بینای سازمان یاد کرد و گفت: این چشم بینا با توجه به اشراف و شناخت کامل مجموعه، مشاوری خوب و قابل اعتماد هم برای مدیر به حساب می آید.

خاکی، با اشاره به وظایف سنگین و مجموعه فعالیت های کارکنان حراست دانشگاه فرهنگیان، از اثرگذاری اقدامات خطیر این قشر فعال سخن گفت و افزود: وظیفه و تلاش کارکنان حراست در راستای حفظ و تضمین سلامت نیروی انسانی این دانشگاه، کاملا مشهود و نمایان است.

این مقام مسئول، نقش حراست برای حفظ ثبات و پویایی انگیزه در کارکنان را لازمه پیشرفت سازمان خواند و تصریح کرد: با ورود حراست و اقدام به موقع در زمینه مشاوره به مدیر و ارائه راهکار برای اصلاح روش ها خدمات قابل توجهی به مدیر و کارکنان مجموعه ارائه خواهد شد.

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان، حفظ سلامت سازمان، حسن ارتباط متقابل، شناسایی مخاطرات و اتخاذ تدابیر حفاظتی، پیشگیری از وقوع ناهنجاری های اجتماعی و اجرای دستورالعمل ها و طرح های حفاظتی را برخی از فعالیت های مهم حراست سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان برشمرد و تصریح کرد: حضور فعال و درخشان حراست در عرصه فرآیندهای سازمانی، تسهیل کننده مسیر برای دستیابی به اهداف کلان و راهبردی و حفظ و ارتقای توان و ظرفیت سازمان برای پیشبرد اهداف سازمانی است.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، پیشگیری از وقوع حوادث و اتفاقات را وظیفه همگانی در سازمان اعلام و اظهار داشت: در این بین حراست نقش اصلی در پیشگیری و بازدارندگی را عهده دار است.

استاد دانشگاه، با تاکید بر توجه و دقت بیش از پیش بر نوع رفتار، عملکرد، گفتمان، تقاضا و جبهه گیری های سازمانی تصریح کرد: گاه بی توجهی به این موارد سبب حرکت ما به سمت و سویی می شود که هم برای خود فرد و هم دانشگاه آسیب زاست.

وی، با اشاره به قدرت تشخیصی مدیران و اختیارات تفویضی به آن ها، میزان افزایش پاسخگویی مدیران در نتیجه این دو فرایند را در راستای ارتقای بهره وری دانشگاه فرهنگیان، لازم و ضروری خواند.

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان، موجودیت دانشگاه بدون حضور استاد، دانشجو معلم و عضو هیات علمی را بی مفهوم خواند.

خاکی، از استاد و دانشجو معلم به عنوان دو رکن مهم و اثرگذار دانشگاه یاد و با تاکید بر تکریم متقابل این دو قشر و همچنین با رفیع برشمردن جایگاه و اعتبار اعضای هیات علمی دانشگاه تصریح کرد: تکریم اعضای هیات علمی، یک نیاز و ضرورت است. چرا که این مهم بالندگی، رشد و تعالی نظام تعلیم و تربیت و به تبع آن نظام اجتماعی کشور را به دنبال دارد.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، گفتمان موثر مدیران، دانشجو معلمان و استادان دانشگاه را لازم و ضروری خواند و گفت: این فعالیت گامی مهم به منظور کسب آگاهی از اقدامات، عملکرد و حساسیت های موجود دانشگاه به شمار می رود.

این مقام مسئول، در پایان خاطر نشان کرد: گفتمان دانشجو معلم با استاد باید در چارچوب ادب و اخلاق صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار