نمایندگان با اصلاح ساختار بودجه موافقت کردند

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس با اصلاح ساختار بودجه کل کشور موافقت کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۶۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان با اصلاح ساختار بودجه موافقت کردند

نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور با اصل ماده واحده بندها و اجزای آن با 206 رأی موافق، 11 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 248 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حذف بخش «از تاریخ ابلاغ این قانون کلیه قوانین و مقررات عام و خاص مغایر این قانون کان لم یکن تلقی می‌گردد» در بند (ج) طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور با 135 رأی موافق، 60 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 246 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

احمد امیرآبادی فراهانی درباره ابهام موجود در بند (ج) این طرح گفت: در این بخش آمده که از تاریخ ابلاغ این قانون کلیه قوانین و مقررات عام و خاص مغایر این قانون کان لم یکن تلقی می گردد؛ ابهام بر این است که کلیه قوانین و مقررات بخش زیادی را شامل می‌شود که با وجود این مطلب در بحث اجرا با مشکلاتی مواجه می‌شویم از این رو پیشنهاد این بخش از بند(ج) را مطرح می‌کنم.

محمدباقر قالیباف ضمن موافقت با پیشنهاد حذف بخشی از بند (ج) طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور به منظور رفع ابهام گفت: این ابهام وجود دارد؛ اگر در این بخش بیاوریم که همه قوانین عام و خاص با این احکام بودجه کان لم یکن تلقی شود بسیاری از قوانین حذف می‌شوند در صورتی که بودنشان لازم است و این هدف ما نیست و اگر به کمیسیون هم برگردانیم زمانی را سپری خواهد کرد که در شرایط فعلی مصلحت نیست. همچنین همکاران به صورت موازی بحث تنقیح قوانین را انجام می‌دهند لذا پیشنهاد حذف این بخش را وارد می‌دانم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار