بازدید فرمانده نیروی دریایی سپاه از مناطق آب گرفته بندر امام خمینی(ره)

تهران (پانا)-دریادار تنگسیری با حضور در شهر سیل زده بندر امام خمینی(ره)، از مناطق آبگرفته این شهر بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فرمانده نیروی دریایی سپاه از مناطق آب گرفته بندر امام خمینی(ره)

به گزارش سپاه نیوز؛ دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز (یکشنبه)و به منظور بازدید از مناطق دچار آبگرفتگی، وارد بندر امام خمینی(ره) شد.

وی در این بازدید ضمن گفتگو با مردم در جریان روند کمک رسانی به شهروندان مناطق دچار آبگرفتگی قرار گرفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه این بازدید اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه از همان اوایل شروع سیلاب اخیر ، قرارگاهی را در جنوب‌شرق استان خوزستان برای مدیریت بهتر امداد رسانی و توزیع کمک‌ها برای شهرهایی نظیر بندر امام خمینی(ره) و شهید چمران که دچار سیلاب و آبگرفتگی معابر و منازل شده‌اند، ایجاد کرده است.

وی افزود: یگان مهندسی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه هم فعالیت هایی همانند تخلیه آب های سطحی و باقی مانده از سیل در منازل و محلات مسکونی با استفاده از پمپ های قوی ، باز نمودن برخی جاده ها و مسیرهای تردد که باعث ایجادخلل در رفت و آمدها شده بود و دیگر کارهای تاسیساتی مورد نیاز مردم شریف این مناطق انجام دادند.

سردار تنگسیری در ادامه تصریح کرد: با هدایت و راهبری قرارگاه جهادی امام علی علیه السلام در مناطق خسارت دیده ،سریعا منزل به منزل سرکشی های لازم برای کمک رسانی به اهالی این مناطق انجام و منازلی که آب گرفته اند را با استفاده از تجهیزات مربوطه از گل و لای پاکسازی ،تمیز و وسایل قابل شستشو را سریعا به موقعیتی که پیش بینی شده برای شستشو می برند و پس از شستشو به عزیزان تحویل می شود ،این کار با یک روحیه جهادی انقلابی الحمدلله در حال اتمام است اما تا زمانی که مردم شریف و نجیب نیاز به کمک داشته باشند این قرارگاه جهادی به فعالیت خود ادامه می دهد.

سردارتنگسیری همچنین تاکید کرد: ان شاءالله کارهای اصولی و زیر بنایی توسط مجموعه‌های دولتی باید انجام شود و ما به بیشتر به دنبال کاستن آثار اولیه زیان بار این سیلاب و رفع نیازهای اولیه مردم هستیم.

دریادار تنگسیری درباره ره‌آورد سفر فرمانده کل سپاه به خوزستان گفت: حضور فرمانده کل سپاه به استان خوزستان اولا اظهار ارادت و مردمی بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که نشان می دهد هر وقتی مشکلی در کشور عزیز اسلامی برای هموطنان عزیزمان پیش بیاید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مردم و برای رفع مشکلات آنان، بصورت میدانی و فعال حضور می یابد ، دوما بسیج قرارگاه جهادی، ساماندهی کمک‌ها و رساندن آن به نیازمندان واقعی است که سرلشکر پاسدار سلامی فرمانده محترم کل سپاه پاسداران تاکید فرمودند حتما به مشکلات مردم رسیدگی صورت گیرد.

وی افزود: تاکید و راهبرد فرمانده کل سپاه همواره بر مردم‌داری و مردم‌یاری بوده و سپاه پاسداران همانند گذشته، همیشه در سیل، زلزله و بلایای طبیعی در کنار مردم بوده است‌.

دریادار تنگسیری در پایان گفت: یگان های مهندسی و بخش های مورد نیاز منطقه سوم دریایی سپاه با تمام تجهیزات و ماشین آلات در بندر امام خمینی(ره) ،زیر نظر قرارگاه جهادی امام علی(علیه السلام) نیروی دریایی سپاه با فرماندهی سردار اباذری، برای کمک و امداد رسانی به مردم عزیز به فعالیت خود ادامه می دهد.

گفتنی است؛ با وقوع آبگرفتگی در شهر بندر امام خمینی، پاسداران منطقه سوم دریایی سپاه در بندر ماهشهر و گروه‌های جهادی به همراه سایر نیروهای امدادی به یاری مردم شتافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار