تداوم فعالیت های نهضت سواد آموزی در شرایط کرونا

شهر ری(پانا) - مسئول اداره سواد آموزی ناحیه دو شهر ری گفت با وجود شیوع ویروس کرونا،‌ فعالیت‌های آموزشی نهضت سواد آموزی به صورت مجازی جریان دارد و سواد آموزان روند آموزش خود را پیگیری می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۴۶۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تداوم فعالیت های نهضت سواد آموزی در شرایط کرونا

سید منصور موسوی مسئول اداره سواد آموزی ناحیه دو شهر ری، درگفت وگو با پانا، بیان کرد: سوادآموزی که عامل پیشرفت اجتماعی است، هیچ‌گاه در جامعه تعطیل نمی‌شود و در زمان‌های بحران با استفاده از روش‌های جدید، تهدید را به فرصت تبدیل می‌کند.

او با اشاره به اجرای طرح‌های متنوع برای ادامه فعالیت‌های سواد آموزی درناحیه با توجه به شرایط پیش آمده، افزود: در همین رابطه از ابتدای اسفندماه سال گذشته که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد و کلاس‌های سوادآموزی هم به همین دلیل تعطیل شد، به منظور پیگیری امور آموزشی در نهضت سواد آموزی، آموزش‌دهندگان سوادآموزی روزانه از طریق فضای مجازی باسوادآموزان ارتباط درسی و آموزشی برقرار می‌کنند.
موسوی افزود: در ارتباط مجازی نیز دروس توسط آموزش دهنده ارائه می‌شود و سوادآموز هم نمونه فعالیتهای آموزشی و تمرین‌های خود را برای آموزش دهنده ارسال می کند؛ در این رابطه معاونت سوادآموزی استان نیز با ایجاد گروه استانی آموزش دهندگان فیلم‌های آموزشی را به اشتراک می‌گذارد که این اقدام نیز با استقبال خوب مخاطبان برنامه‌های آموزشی همراه شده‌است.
او در پایان تصریح کرد: در حال حاضر در این زمینه تنها مشکل بعضی از سوادآموزان نداشتن امکانات سخت‌افزاری از جمله تبلت، موبایل و امکانات اینترنتی است.

خبرنگار: علی رضا نادری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار