رییس اداره بهزیستی ملارد:

فعالیت گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار تحت نظارت بهزیستی

ملارد(پانا)- سازمان بهزیستی در جهت توانمند سازی و گسترش رفاه در افراد تحت پوشش خود، توجه ویژه‌ای را به امر مشارکت و اشتغال زنان خصوصاً زنان سرپرست معطوف داشته‌ است.

کد مطلب: ۱۱۴۶۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار تحت نظارت بهزیستی

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم ضمن تأکید بر اهمیت بازتوانی مددجویان گفت: در حال حاضر سه گروه همیار متشکل از زنان سرپرست خانوار دارای پرونده در معاونت اجتماعی این اداره در شهرستان ملارد مشغول فعالیت هستند.

او افزود: این سه گروه در قالب کارگاه خیاطی، سالن پیرایش بانوان و کارگاه تولید صابون با جمعیتی حدود ده نفر از زنان سرپرست خانوار از سال ۹۲ تاکنون با حمایت سازمان بهزیستی آغاز به کار کرده‌اند.

خادم ضمن تأکید بر تشکیل گروه‌های همیار بعنوان یکی از راه‌های موفقیت‌آمیز استقلال مددجویان و بازتوانی آنها گفت: گروه‌های فعال در این شهرستان با تکیه بر حمایت‌های مالی و روحی سازمان و همچنین صداقت، همدلی و پشتکار اعضای گروه تاکنون توانسته‌اند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: فراهم کردن شرایط مالی و حمایت‌های دیگر از جانب سازمان در جهت توانمندسازی جامعه هدف علاوه بر استقلال این افراد، نقش بسیار پررنگی در بهبود شرایط اجتماعی، افزایش سطح درآمد اعضا و ارتقای سطح کیفیت زندگی خانواده‌ها داشته و باعث بالا رفتن دانش و آگاهی افراد برای شناخت بهتر مشکلات و مشارکت در حل آنها و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی که از اهداف مهم سازمان بهزیستی است، می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار