با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛

دانش آموزان پژوهشگر برتر کشوری و استانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تجلیل شدند

تبریز(پانا) -آیین تجلیل از پژوهشگران برتر کشوری و استانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت استان در تالار معلم تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان پژوهشگر برتر کشوری و استانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تجلیل شدند

جعفر پاشایی با بیان اینکه تجلیل از پژوهشگران نمادی از قدردانی مجاهدتهای علمی دانش آموزان پژوهشگر جامعه است، گفت: فردای روشن برای هر سیستم و هر دستگاه تنها در گرو پژوهش و تحقیق است. پیشرفت دنیا تنها از این طریق میسر است.

وی افزود: پژوهشگران برتر کشوری برای رسیدن به این مرحله سخت ترین پروسه را پشت سر گذاشته اند. اولویت ما باید آموزش نحوه پژوهش باشد چرا که یاد گرفتن و یاد دادن پژوهش، خود یک فن در آموزش پژوهش است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان، داشتن مربی کار بلد را برنامه ای برای پژوهشگر دانست و افزود: اگر انسان آموزش دیده و از سواد چندگانه استفاده کند می توان گفت سواد پژوهشی دارد. ما با پژوهش و تحقیق می توانیم به هدف اصلی خود برسیم.

در پایان این مراسم از دانش آموزان پژوهشگر کشوری؛ مبینا قره قاش، محدثه کاظمی، محدثه حبیبی، مبینا حاجی رضایی و همچنین از دانش آموزان پژوهشگر برتر استانی؛ آناهیتا فتحی، حسنا عبدالصمدی پور و مهیار شیری و در نهایت از محمد متینی مقام سوم جشنواره نانو کشوری از مراغه، سینا ابراهیم زاده مقام اول جشنواره خوارزمی از ناحیه 1 تبریز و محمدحسین حسن زاده مقام دوم جشنواره خوارزمی از ناحیه 3 تبریز تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار