هفته جهانی کارآفرینی فرصتی برای اتصال جوانان دنیا به حرکت شتابان کارآفرینی است

تهران(پانا)- معاون آموزش متوسطه منطقه ۱۷ تهران، از برگزاری وبینار سبک زندگی کارآفرینانه با رویکرد ذهن خلاق و ایده پرداز در پژوهش سرای امام هادی(ع) منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
هفته جهانی کارآفرینی فرصتی برای اتصال جوانان دنیا به حرکت شتابان کارآفرینی است

سهراب مولایی گفت: به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی، بزرگترین رویداد هماهنگ برای ترویج و ترفیع کارآفرینی در جهان، در پژوهش سرای امام هادی(ع) منطقه ۱۷ شهر تهران، قطب استانی جشنواره خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی وبینار «سبک زندگی کارآفرینانه با رویکرد ذهن خلاق وایده پرداز» را با همکاری بنیاد عالی نخبگان برگزار شد.

سهراب مولایی معاونت آموزشی منطقه ۱۷، ضمن اعلام این خبر افزود: هفته جهانی کارآفرینی فرصتی است که میلیون ها نفراز جوانان در سراسر دنیا به حرکت شتابان کارآفرینی متصل شوند و در این حرکت ایده های جدید برای بهتر انجام دادن کارها و ایجاد مشاغل جدید را مطرح کنند.
مولایی افزود: در این راستا پژوهش سرای امام هادی (ع) به منظور دستیابی به اهداف بلند سند تحول بنیادین، یعنی تربیت دانش آموزانی مهارت محور وکارآفرین وتشویق آنها به فراگیری مهارت‌های ادراک اجتماعی و ارتباطی، که در طبقه‌بندی مهارت‌ها جزو مهارت‌های نرم محسوب می شود، اقدام به برگزاری وبینار فوق کرد. این وبینار که با استفبال بیش از چهارصد نفر از دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه شهر تهران مواجه شد.
در انتها سهراب مولایی ضمن قدردانی از مدیریت پژوهش سرای امام هادی(ع) خواستار تداوم برگزاری چنین برنامه هایی در سطح شهر تهران شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار