در راستای ایجاد فرصت های یادگیری انجام شد

تدریس عملی نشانه (ای) درس ایران پایه اول در آبادان

آبادان (پانا) - آموزش عملی درس ایران فارسی پایه اول ابتدایی با تاکید بر اقتدار، حماسه ، وحدت ملی با حضور مسئولین شهری و استانی در دبستان پروین اعتصامی آبادان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان با اعلام این خبر به پانا ، گفت: تدریس نشانه(ای) در قالب فرصت های یادگیری با تاکید بر تصویر عنوانی کتاب فارسی درس ایران با همکاری هشت مدرسه آبادان در دبستان دخترانه پروین اعتصامی انجام شد.

حبیب اله رمضانی با بیان اینکه شرایط فعلی همه گیری بیماری کووید ۱۹ یادآور شد: با تلاش معلمان خلاق آبادان از ابتدای شیوع این بیماری آموزش ها به صورت غیر حضوری ادامه دارد و امروز شاهد آن هستیم که فرهنگیان شهرستان با هم اندیشی و بهره گرفتن از تمام ظرفیت های موجود در مسیر خلاقانه آموزش قدم بر می دارند.


او با اشاره به سند تحول بنیادین افزود: از برنامه‌های این سند تدریس عملی در راستای بهسازی آموزش است و این برنامه نیز درهمین راستا تدوین و اجرا شده است.


رمضانی ادامه داد: قصد داریم به تدریج تدریس را با الگو‌های عملی وارد برنامه‌های آموزشی خود کنیم تا گامی بلند در راستای تغییر شیوه‌های آموزشی به سوی بهتر شدن در تمام مقاطع تحصیلی باشد.


حبیب اله رمضانی با تشکر از آموزشگاه‌های شرکت کننده گفت: مدارس پروین اعتصامی، شاهد ندای اسلام، شاهد فرحناز بچاری، شاهد دوم مهر، جلال آل احمد، ایران۲، میثم تمار و چمران۱ مجریان این طرح بودند.


معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پروش آبادان تاکید کرد: تصویر گرفته شده از این برنامه درسی در اختیار دبیران دیگر مدارس شهرستان برای آموزش قرارخواهد گرفت.

پانا آبادان ـ این برنامه درسی با رعایت کامل پرتکول های بهداشتی وزارت بهداشت و درمان با حضو معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان، شهردار، مسئولین بسیج دانش آموزی خواهران و برادران، سازمان دانش آموزی، برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار