معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد:

نماز چراغ هدایت و روشن کننده راه است

ملارد(پانا)- با برنامه‌ریزی هدفمند، خودمان و دانش آموزانمان را با قرآن، کلام نورانی خداوند، نماز، این فریضه واجب الهی و اهل بیت علیهم السلام، چراغ های هدایت بشر آشنا بشویم.

کد مطلب: ۱۱۴۵۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
نماز چراغ هدایت و روشن کننده راه  است

در بررسی راه‌های جذب دانش‌آموزان به نماز، اولین مسئله‌ای که به آن بر می‌خوریم زندگی اجتماعی دانش‌آموز در محیط خانواده، مدرسه، جامعه و همسالان و زندگی سیاسی او (درک مفاهیمی همچون مدیریت، حکومت و سیاستهای اجتماعی) است. به منظور پررنگ‌تر کردن مناسبات دینی و تشویق دانش‌آموزان به نماز از طریق مدرسه، ۲۴ آذر تا ۳۰ آذرماه گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز است. به همین مناسبت معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد از برنامه‌های مورد نظر در این هفته در مدارس خبر داد.

حضرتقلی در مورد این خبر تشریح کرد: پویش سه‌شنبه های مهدوی با موضوع لحظه‌ای با امام خوبیها، پویش هر خانه یک محفل قرآنی، افتتاح یک برنامه مستمر دانش‌آموزی در کانال یا گروه مدرسه، تولید محتوا با موضوع مصباح‌الهدی، پویش هر خانه یک هیئت به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و تجلیل از دانش‌آموزان فعال در فضای مجازی از جمله این برنامه‌ها در هفته قرآن، عترت و نماز است که در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

او افزود: همچنین آغاز مسابقات آموزشگاهی مسابقات قرآن و افتتاحیه هفته قرآن در آموزشگاه شهدای اقتدار به صورت پخش زنده در این هفته رقم می‌خورد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار