تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی شهرستان کلات

کلات(پانا)-با حضور رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات،پیرزاده رئیس کانون بازنشستگان فرهنگی شهرستان، معاونین و جمعی از همکاران اداری ،از جمعی از همکاران بازنشسته مهر ماه ۹۹_سطح شهر کلات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی  شهرستان کلات

رمضان پروانه در این‌جلسه ضمن تشکر از زحمات سی ساله این‌ همکاران، دوران بازنشستگی را خروج از یک کار و فعالیت و ورود به یک زندگی و کار جدید عنوان و تشریح کرد: بسیاری در جامعه دوران بازنشستگی را به غلط معنی کرده اند در حالی که اینچنین نیست، از این دوره می توان با تدابیر و راهکارها به بهترین نحو ممکن استفاده کرد. کسانی که در این دوره برنامه ریزی لازم را داشته باشند می‌توانند خستگی های دوران کار را پشت سر گذاشته در کنار خانواده‌ با عزت و آرامش زندگی کنند.

وی بیان کرد: ایجاد کسب و کار جدید، مطالعه بیشتر، مهارت آموزی، کسب اطلاعات و پژوهش های جدید، فعالیت های معنوی، "دیدار با دوستان قدیمی" و ... از مقوله های مهمی است که اگر مثبت اندیشی را چاشنی آن کنیم می توانیم از دوران بازنشستگی به بهترین شکل بهره ببریم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت کلات افزود: تکریم‌بازنشتگان صرفاً احترام گذاشتن به فرد نیست، چرا که پیشکسوتان ذخیره های علمی یک دستگاه هستند و از تجارب و آموخته هایشان باید برای ادامه راه استفاده کرد. شما همکاران محترم بازنشسته نباید به یکباره ارتباط خود را با دستگاه قطع کنید و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی های لازم از وجود شما عزیزان استفاده کنیم و ما را همیشه در کنار خود ببینید.

در ادامه‌ محمد پیرزاده‌ رئیس کانون بازنشستگان نیز ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله همکاران بازنشسته بیان کرد: شما همکاران پیشسکسوت باید در برخورد با مسائل صبور باشید،چرا که جدایی از کار شاید برایمان سخت باشد ولی شکر گزار این نیز باشیم که خداوند متعال توفیق خدمت صادقانه را برایمان در آموزش و پرورش فراهم کرده است. وی افزود: خوشبختانه کانون بازنشستگان کلات با قوت پیگیر حل مشکلات همکاران پیشکسوت بوده و خواهد بود. پیرزاده در پایان ضمن تاکید بر تغییر نگاه جامعه به بازنشستگان اظهار کرد: امیدواریم با همفکری و همراهی شما عزیزان بتوانیم آرامش بیشتری را در بین جامعه بازنشستگان فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار