مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر خبر داد:

کسب 5 رتبه برتر استانی در بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی

کرمان(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر از کسب 5 رتبه برتر استانی توسط دانش آموزان این شهرستان در بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب 5 رتبه برتر استانی در بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی

جواد ادیبی نیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره جوان خوارزمی با هدف ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه پژوهش و شیوه کشف و حل خلاقانه مسائل، کیفیت بخشی به فرآیند یاددهی و یادگیری، توجه به دستاوردهای علمی و عملی دانش آموزان برای ورود به میدان رقابت های علمی و کاربردی کردن دانش برگزار شد.

جواد ادیبی نیا افزود: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، داوری های جشنواره جوان خوارزمی به صورت غیرحضوری انجام و نفرات برگزیده در مرحله استانی معرفی شدند.

وی بیان کرد: دانش آموزان شهرستان بردسیر در بیست دومین جشنواره جوان خوارزمی مجموعا 22 طرح را ارائه کردند که از این تعداد، موفق به کسب 5 رتبه استانی شدند و به مرحله کشوری راه یافتند. همچنین از نظر تعداد طرح، این شهرستان موفق به کسب رتبه سوم استانی شد.

وی در پایان ضمن تبریک به دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان بردسیر، از همکاران پرتلاش در پژوهشسرای دکتر حسابی و اساتید راهنما که دانش آموزان را در این راه حمایت کردند، قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد: با توجه به استعدادها و ظرفیت های بسیار خوبی که دانش آموزان شهرستان بردسیر دارند، هر ساله شاهد کسب افتخارات و موفقیت های بیشتر این دانش آموزان در چنین جشنواره هایی خواهیم بود.

منتخبین مرحله استانی شهرستان بردسیر در بیست دومین جشنواره جوان خوارزمی بدین شرح هستند:

علیرضا نگارستانی و سینا خشکجان رتبه اول استانی در گروه جامعه شناسی

فاطمه هجینی رتبه اول استانی در گروه کارآفرینی

محمدصالح نگاری و ابوالفضل نگارستانی رتبه دوم استانی در گروه مکانیک

محمدمهدی تقی زاده رتبه دوم استانی در گروه مکانیک

سینا خسروی و احد اسدی رتبه سوم استانی در گروه مکاترونیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار