نامگذاری سالن‌های آمفی تئاتر دانشکده علوم دانشگاه محقق اردبیلی به نام شهیدان فخری‌زاده و شهریاری

اردبیل(پانا)- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی از نامگذاری سالن‌های آمفی تئاتر دانشکده علوم این دانشگاه به نام شهدای هسته‌ای شهیدان فخری‌زاده و شهریاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نامگذاری سالن‌های آمفی تئاتر دانشکده علوم دانشگاه محقق اردبیلی به نام شهیدان فخری‌زاده و شهریاری

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت دکتر محسن فخری‌زاده که طی روزهای اخیر توسط دشمنان انقلاب اسلامی ترور شد، گفت: بعد از شهادت دکتر محسن فخری‌زاده پیشنهادی از سوی علی توانا مدیرگروه فیزیک دانشگاه مبنی بر نامگذاری سالن‌های آمفی‌تئاتر شماره 1 و 2 ساختمان اصلی این دانشکده به نام شهید دکتر محسن فخری‌زاده و شهید دکتر مجید شهریاری ارائه شده بود که مورد استقبال مسئولان دانشکده و هیات رئیسه دانشگاه قرار گرفت.
او دانشگاه نیز تصویب شد تا با این اقدام یاد و خاطره این شهدای ارزشمند علم و فناوری همیشه در دانشگاه محقق اردبیلی زنده بماند.
حسنی با بیان اینکه با این اقدام ارزشمند دانشجویان سال‌های آتی نیز با این دانشمندان بزرگ کشورمان و مجاهدت‌های آنان آشنا خواهند شد، اظهارامیدواری کرد: ما دانشگاهیان بتوانیم راه این دانشمندان بزرگ عرصه علم و فناوری کشور را ادامه داده و دشمنان نظام و انقلاب را بیش از پیش مایوس کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار