خون های مطهر دانشجویان در ۱۶ آذر بیانگر هوشیاری ، بیداری دانشجویان کشور

ورامین(پانا)- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از ضد استکبار بودن ملت ایران در طول زندگی و در دوران رژیم ستم‌شاهی، با جلوه‌های سلطه و مظاهر استکباری مبارزه می‌کردند خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
خون های مطهر دانشجویان در ۱۶ آذر بیانگر هوشیاری ، بیداری دانشجویان کشور

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن محمودی عصر یکشنبه ۱۶ آذرماه در خصوص روز دانشجو بیان کرد: ۱۶ آذر روز بسیار مهم و تاریخی در تاریخ انقلابی ملت ایران است که دانشجویان این ملت بر علیه آمریکا و به عنوان اعتراض به سفر یک مقام آمریکایی به ایران اسلامی تظاهرات کردند و سه دانشجو در این روز خون‌هایشان را تقدیم نظام کردند، این روز یک روز ضد استکباری در تقویم ایران برای همیشه ثبت شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ضد استکبار بودن ملت ایران در طول زندگی و در دوران رژیم ستم‌شاهی، با جلوه‌های سلطه و مظاهر استکباری مبارزه می‌کردند و این روحیه انقلابی را داشتند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران بیان کرد: در میان ملت ، دانشجویان همیشه بیدار و هوشیار بودند و در حقیقت دانشگاه به عنوان یک سنگر در سنگر استکباری ، به صورت هوشیار و بیدار مقاومت کرده و این خون‌های مطهر دانشجو، بیانگر هوشیاری، بیداری و استکبار ستیزی دانشجویان کشور است.

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران افزود: یک پیام مهم در مورد روز ۱۶ آذر این است که بالاخره آمریکا همیشه در حق مردم ایران بدی کرده است و ملت ایران هم به خوبی دشمن خود را شناخته است و در شرایط حساس موضع‌گیری کرده و ۱۶ آذر یکی از این جلوه‌ها است.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین یادآور شد: باید دانشجویان عزیز ما از ۱۶ آذر این درس را بگیرند که همانگونه که دانشجویان با خون خود ثابت کردند هوشیار و بیدار هستند و در برابر سلطه استکبار ایستادگی می‌کنند، امروز هم دانشگاه و دانشجویان عزیز ما محکم و مستحکم در برابر استکبار هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی در ادامه گفت: البته تلاش‌های جدی در دانشگاه صورت می‌گیرد و بدیعی است که اساتید متعهد ودانشجویان عزیز ما با بصیرت و بیداری قطعا راه خودشان را با الهام از رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و هدایت‌های مقام معظم رهبری پیدا کرده‌اند و هرگز عزت، عظمت و استقلال خودشان را از دست نخواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار