فعالیت ۱۵۵۳ گروه عملیاتی برای اجرای طرح امداد ونجات زمستانه

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت در طرح امداد و نجات زمستانه ۹۹، ۱۱ هزار امدادگر و نجاتگر در قالب ۱۵۵۳ گروه علمیاتی به هموطنان امداد رسانی می کنند.

کد مطلب: ۱۱۴۴۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۱۵۵۳ گروه عملیاتی برای اجرای طرح امداد ونجات زمستانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مهدی ولی پور با اشاره به آغاز طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر از ۲۰ آذر ماه گفت: اجرای این طرح تا ۲۰ اسفند ماه در سراسر کشور ادامه دارد، در این طرح یک هزار و ۲۶۳ مرکز شامل ۵۶۱ پایگاه ثابت، ۱۷۹ پایگاه موقت و سیار، ۲۲ مرکز امداد هوایی، ۴۳۳ شعبه و ۳۴ تیم آنست فعال است.

وی با تاکید بر فعالیت یک هزار و ۵۵۳ تیم تخصصی هلال احمر برای اجرای طرح امداد و نجات زمستانه، افزود: ۱۱ هزار امدادگر و نجاتگر با به کار گیری یک هزار و ۴۳ دستگاه آمبولانس و ۴۵۶ خودروی نجات در این طرح فعالیت خواهند داشت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره وضعیت اسکان اضطراری هموطنان با توجه به شیوع کرونا در کشور، گفت: مکان های در نظر گرفته شده برای اسکان اضطراری با توجه به شیوع کرونا، ۲ برابر سال قبل است و در همه شهرستان‌ها به ویژه در مناطقی که گردنه‌های برفگیر وجود دارد، تکایا، حسینه‌ها و مساجد هم برای اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به علاوه پایگاه‌های امدادی هلال احمر تجهیز شده و بسته‌های امدادی ۲۴ و ۷۲ ساعته تامین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار