کدام نمایندگان مجلس به ونزوئلا اعزام شدند؟

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از اعزام هیات پارلمانی ایران به ونزوئلا با درخواست این کشور برای نظارت بر انتخابات پارلمانی جهت رفع اتهامات آمریکایی‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
کدام نمایندگان مجلس به ونزوئلا اعزام شدند؟

به گزارش روابط عمومی مجلس، مجتبی ذوالنوری درباره اعزام هیاتی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کشور ونزوئلا، گفت: 16 آذرماه انتخابات پارلمانی ونزوئلا برگزار می‌شود، با توجه به اتهاماتی که آمریکایی‌ها علیه کشور‌های مستقل از جمله ونزوئلا مطرح می‌کنند تا انتخابات، جمهوریت و دموکراسی آن‌ها را زیر سوال ببرند، ونزئولا تحت فشار گسترده رسانه‌های آمریکایی با هدف خنثی‌سازی این اتهامات و فضای جنگ روانی که آمریکایی‌ها درست کرده‌اند، تصمیم گرفت از کشورهای مختلف دنیا دعوت کند تا ضمن اعزام نمایندگانی به این کشور، بر روند انتخابات پارلمانی آن‌ها نظارت داشته باشند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در همین راستا هیات بلندپایه‌ای از جمهوری اسلامی ایران با محوریت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و گروه دوستی پارلمانی ایران و ونزوئلا به این کشور اعزام شدند.

ذوالنوری در پایان گفت: آقایان شهریار حیدری و ابوالفضل عمویی نایب رئیس و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به همراه گروه دوستی پارلمانی ایران و ونزوئلا برای نظارت بر انتخابات پارلمانی این کشور به ونزوئلا اعزام شدند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ونزوئلا محمدمهدی مفتح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار