روحیه جنگ طلبی استادان و دانش‌آموزان در دوران کرونا بسیار ستودنی است

کهریزک(پانا)- با شیوع بیشتر ویروس کرونا و ادامه یافتن آموزش های مجازی نباید کیفیت آموزش را از یاد برد و با تلاش و همت فراوان آموزش ها را با کیفیت هر چه تمام باید ادامه داد که مهم ترین اصل یادگیری دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۱۴۴۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
روحیه جنگ طلبی  استادان و دانش‌آموزان در دوران کرونا بسیار ستودنی است

مصطفی بیدگلی یکی از مدیران آموزشگاهی در منطقه بهارستان در گفت و گو با پانا گفت: رعایت اصول کاری و آموزشی را باید از فاکتورهای اصلی تدریس دانست و به آنها پایبند بود، اگر کیفیت مطلوب را در ارائه مطالب آموزشی انجام ندهیم نسل بی‌سوادی را در آینده خواهیم داشت.

او با اشاره بر این که تدریس و مدیریت کلاس‌ها در شرایط کنونی بسیار سخت و طاقت فرساست ادامه داد: یکی از مهمترین نکاتی که در این دوران باید مورد توجه قرار داد به‌روز نگه داشتن استادان، دانش‌آموزان و کلاس‌های مجازی است و با کار تیمی و برنامه‌ریزی‌های منظم و منطقی می‌توان از شرایط بد اقتصادی و بحران کرونا عبور کرد.

او همچنین با تاکید بر اینکه روحیه جنگ‌طلبی استادان و دانش‌آموزان در دوران کرونا ستودنی است، افزود: معلمی شغل انبیاست و معلمان باید عاشق کار و حرفه خود باشند چون معلمی شغل فرسایشی ‌است. اگر یک معلم بی‌برنامه باشد اصلا نمی‌تواند در آینده موفق باشد و همچنین با توجه به گستردگی اینترنت و فضای‌ مجازی در عصر تکنولوژی، معلمان باید دانش خود را به روز نگه‌دارند.

خبرنگار: نگار کیانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار