بیش از ۲۴ هزار نفر در گیلان از خدمات ناظران سلامت بهره مند شدند

رشت ( پانا) - مدیرعامل هلال احمر گیلان اعلام کرد تاکنون ۲۴ هزار و ۴۶۳ نفر در این استان از خدمات طرح ناظران سلامت بهره مند شده اند.

کد مطلب: ۱۱۴۴۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۲۴ هزار نفر در گیلان از خدمات ناظران سلامت بهره مند شدند

به گزارش روابط عمومی اداره هلال احمر استان گیلان، سیاوش غلامی بیان کرد: ۱۳ هزار و ۳۴۶ واحد صنفی و اماکن عمومی از جمله بانک ها در استان از خدمات طرح ناظران سلامت بهره بردند.

وی با بیان اینکه طرح ناظران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سپاه قدس گیلان در شهرستان های مختلف در حال اجرا است، اظهار کرد: این طرح در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه‌ علوم پزشکی استان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی و در راستای صیانت از سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به اجرا درآمد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خاطر نشان کرد: تاکنون هزار و ۵۱ نفر از اعضای داوطلب و امدادگر آقا و یک هزار و ۶۳ نفر از داوطلبان و امدادگران خانم این جمعیت در اجرای طرح ناظران سلامت در استان مشارکت و همکاری کردند.

وی ارائه خدمات داوطلبانه با رعایت کرامت انسانی بهره وران را رویکرد طرح ناظران سلامت عنوان و بیان کرد: این طرح با رویکرد ارائه خدمات داوطلبانه و با رعایت کرامت انسانی بهره وران و حفظ سلامت جوانان و داوطلبان مشارکت کننده در این طرح به اجرا در آمد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به چگونگی اجرای این طرح و نحوه مشارکت جوانان، داوطلبان و امدادگران در این طرح خاطرنشان کرد: تیم با یک کارشناس بهداشت با مراجعه به صنوف مختلف به رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک تاکید می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار