وزیر کشور از همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی قدردانی کرد

تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌ها کاهش یافته است

تهران (پانا) - وزیر کشور در نشست مشترک کمیته حمل و نقل و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با تقدیر از مردم و رسانه‌ها عنوان کرد خوشبختانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیماری کرونا، تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌ها کاهش یافته است.

کد مطلب: ۱۱۴۳۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌ها کاهش یافته است

به گزارش روابط عمومی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در حاشیه نشست مشترک یاد شده افزود: حوزه‌های حمل و نقل درون و برون شهری، هوایی، ریلی و زمینی مستلزم دقت و نظارت و اعمال مقررات و مصوبات ستاد برای رعایت شرایط مطلوب و حفاظت و صیانت از مسافران و مردم عزیزمان است.

وی با اشاره به اهمیت کمیته حمل و نقل در امر مبارزه با کرونا بیان کرد: گزارشی که امروز از سوی بخش‌های مختلف در این کمیته ارائه شد، نشانه موفقیت در این عرصه است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا اظهار کرد: با همکاری خوب مردم و همت همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه کمیته‌های بهداشت و درمان و حمل و نقل در این مدت که در یک فضای هماهنگی و انسجام بود نتایج کارها پیشرفت خوبی داشته است.
رحمانی فضلی ادامه داد: با همکاری خوب مردم، در ۲ هفته تعداد بستری‌ها کاهش یافته و خیلی از شهرهای وضعیت قرمز به نارنجی و نارنجی به زرد تبدیل شده است و از شنبه آینده متناسب با این تغییرات، دستورالعمل حوزه شهرهای دارای وضعیت نارنجی و زرد در شهرهایی که از نارنجی یا قرمز تغییر وضعیت داشته‌اند، اعمال خواهد شد.
وزیر کشور تاکید کرد: اگر همچنان همه روندهای محله محوری، قرنطینه مبتلایان، اجرای تست انبوه و طرح کمیته حمل و نقل برای مراقبت از مسافران با همین درجه از همکاری و مساعدت پیش برود و مردم هم دستورالعمل‌ها را رعایت کنند، امیدوار هستیم که دیگر به شرایطی بر نگردیم که وضع شهرها قرمز شود.
وی اضافه کرد: این در حالی است که وقتی شهری در وضعیت قرمز قرار می‌گیرد، همه مردم و کسبه عزیز دچار زحمت و به ناچار همه فعالیت‌ها محدود شده و برای همه این محدودیت‌ها دشواری وجود دارد و انواع آثار اجتماعی و روانی نیز در کنار این دشواری‌ها، اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.
وزیر کشور در بخش دیگری از توضیحات خود به روند رو به پیشرفت تولید واکسن در دنیا و کشور اشاره کرد و گفت: امید داریم با مجموعه تلاش‌های موجود و همه مولفه‌ها بتوانیم شرایط را مدیریت کرده و هرچه جلوتر می‌رویم، شرایط مطلوب‌تری داشته باشیم.
رحمانی فضلی در پایان افزود: امیدواریم همه مردم و مسئولان و به ویژه رسانه‌ها که در همه مراحل مبارزه با این بیماری همراه ما بودند این همکاری را ادامه دهند.
گفتنی است؛ این نشست به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور جمعی از استانداران و شهرداران کلانشهرهای کشور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار