وزیر دفاع جمهوری آذربایجان ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد

تهران (پانا) - وزیر دفاع جمهوری آذربایجان طی پیام های جداگانه خطاب به رییس ستاد کل نیروهای مسلح و همتای ایرانی خود، ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را محکوم کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
وزیر دفاع جمهوری آذربایجان ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد

به گزارش سفارت ایران در باکو، ژنرال ذاکر حسن‌اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در پیام‌های مکتوب و جداگانه خطاب به سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با محکومیت شدید ترور خائنانه شهید محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، این واقعه حزن‌انگیز را تسلیت گفت و با بازماندگان آن شهید ابراز همدردی کرد.

امروز همچنین دفتر یادبود دانشمند شهید محسن فخری زاده در سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو گشایش یافت.

در اولین روز از مراسم نکوداشت این شهید گرانقدر، معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان و رئیس اداره مسلمانان قفقاز و دیگر اقشار با حضور در سفارت کشورمان، دفتر یادبود شهید فخری زاده را امضا و با دولت و ملت ایران و خانواده این شهید مظلوم ابراز همدردی کردند.

در روزهای گذشته مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزرای امور خارجه قطر، سوریه، عمان، افغانستان، عراق، اردن، جمهوری آذربایجان، کویت و... در تماس‌های تلفنی جداگانه اقدام تروریستی روز جمعه را محکوم کردند.

محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته دفاعی و هسته‌ای رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع عصر جمعه در شهر آبسرد دماوند به دست تروریست‌ها به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار