روز دوازدهم محدودیت‌های کرونایی: 202 بیمار در مازندران علائم حاد تنفسی دارند

ساری (پانا) - در حال حاضر 893 بیمار کرونایی در مازندران بستری هستند که 202 نفرشان علائم حاد تنفسی دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد مطلب: ۱۱۴۳۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
روز دوازدهم محدودیت‌های کرونایی: 202 بیمار در مازندران علائم حاد تنفسی دارند

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا امروز اعلام کرد که ۶۴ شهرستان کشور در وضعیت قرمز، ۲۷۸ شهرستان نارنجی و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

در دو هفته اخیر سه شهرستان ساری، آمل و بهشهر در وضعیت قرمز قرار داشتند که بهشهر از این شرایط خارج شد و در عوض سه شهرستان گلوگاه، نور و محمودآباد که پیش از این وضعیت نارنجی داشتند به جرگه شهرستان‌های با وضعیت قرمز پیوستند و محدودیت‌ها در آن‌ها همراه با دو شهر قرمز قبلی برای یک هفته اجرا می‌شود.

در شهر‌های نارنجی فعالیت گروه‌ شغلی ۳ و ۴ ممنوع و مراکز تجمعی، پاساژ‌های سرپوشیده، تالار‌های پذیرایی و برخی اماکن فرهنگی و مذهبی تعطیل و بقیه مشاغل باز هستند همچنین حداکثر تا یک دوم کارکنان در محل کار حاضر خواهند شد.

طبق اطلاعیه ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 19 بیمار جدید نیز بیماستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شده‌اند؛ همچنین در همین مدت 133 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند تا تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه دهند.

هم اکنون ۷۱۷ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 176 نفر در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری هستند که مجموع بستری‌شدگان را به عدد 893 نفر می‌رساند که از این تعداد 202 نفر با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار