نحوه صعود تیم‌ها به والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ مشخص شد

تهران (پانا) - فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) فرمول و نحوه صعود تیم‌ها به رقابت‌های قهرمانی مردان و زنان سال ۲۰۲۲ جهان را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نحوه صعود تیم‌ها به والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ مشخص شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی مردان و زنان جهان در سال ۲۰۲۲ همانند دوره گذشته با حضور ۲۴ تیم برتر جهان برگزار خواهد شد.

در گروه مردان، این رقابت‌ها به میزبانی روسیه برگزار می‌شود و این کشور به همراه لهستان قهرمان سال ۲۰۱۸ مردان جهان، از هم‌اکنون سهمیه حضور در این مسابقات را کسب کرده‌اند.

در پنج قاره جهان، مسابقات انتخابی برگزار خواهد شد و تیم‌های اول و دوم سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان را کسب خواهند کرد.
در قاره اروپا اگر روسیه و لهستان جزو تیم‌های اول و دوم مسابقات انتخابی باشند، تیم‌های بعدی جایگزین می‌شوند.

همچنین ۱۲ تیم دیگر، بر اساس رده‌بندی جهانی سال ۲۰۲۱ فدراسیون جهانی والیبال، سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ در روسیه را کسب خواهند کرد.


مسابقات والیبال قهرمانی زنان جهان در سال ۲۰۲۲ به میزبانی دو کشور هلند و لهستان برگزار خواهد شد و این کشورها به همراه صربستان قهرمان سال ۲۰۱۸ زنان جهان، از هم‌اکنون سهمیه حضور در این مسابقات را کسب کرده‌اند.

در پنج قاره جهان مسابقات انتخابی زنان نیز برگزار خواهد شد و تیم‌های اول و دوم، سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی را کسب خواهند کرد.
در قاره اروپا اگر هلند، لهستان و صربستان جزو تیم‌های اول و دوم مسابقات انتخابی باشند، تیم‌های بعدی جایگزین می گ‌شوند.

همچنین ۱۱ تیم دیگر، بر اساس رده‌بندی جهانی سال ۲۰۲۱ فدراسیون جهانی والیبال سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی زنان جهان ۲۰۲۲ را کسب خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار