فراخوان مهرواره "روشنای آینده" در گیلان

رشت ( پانا) - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان فراخوان مهرواره فرهنگی، هنری و ادبی «روشنای آینده» را منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان مهرواره "روشنای آینده" در گیلان

به گزارش ایرنا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: فراخوان "روشنای آینده" با هدف فرهنگ‌ سازی و آشنایی هر چه بیشتر آینده‌سازان ایران اسلامی با توانایی‌ های متفاوت همسالان به ویژه کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه و حرکت در مسیر آینده‌سازی فراخوان‌ شد.

اسفندیار ضیائی با بیان اینکه این فراخوان در قالب مهرواره طراحی و با محوریت آماده‌ سازی کارت‌ های تبریکِ همراه با دلنوشته منتشر شده‌ است، اظهار کرد: گروه های سنی نونهال "۹ تا پایان ۱۱ سال"، نونگاه " ۱۲ تا ۱۴ سالگی" و نوجوان "۱۵ تا پایان ۱۷ سال" می توانند در این مهرواره شرکت کنند.

وی اظهار کرد: این گروه‌ های سنی می توانند تصاویر کارت‌ تبریک و دلنوشته های خود را تا بیستم ماه جاری از طریق پیام‌ رسان‌های واتس‌آپ یا گپ به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ ارسال‌ کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خاطر نشان کرد: آثار برگزیده این مهرواره فرهنگی، هنری و ادبی با برگزاری نمایشگاه مجازی در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

افزون بر ۵۰ هزار کودک و نوجوان در مراکز ۳۱ گانه کانون پرورش فکری استان گیلان عضو هستند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار