یادبود مجازی دانشمند هسته ای در انجمن فیزیک بهارستان یک

بهارستان یک(پانا)-مراسم یادبود دانشمند هسته ای، شهید محسن فخری زاده، با حضور معاونت آموزش متوسطه، کارشناسان و دانش‌پژوهان انجمن فیزیک بهارستان یک، به صورت مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
یادبود مجازی دانشمند هسته ای در انجمن فیزیک بهارستان یک

مراسم یادبود سردار شهید محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و دانشمند و پژوهشگر برجسته ایرانی، که روز جمعه توسط تروریست‌ها به شهادت رسید، در گروه مجازی انجمن فیزیک بهارستان یک با حضور معاونت آموزش متوسطه، جباری مدیریت و کارشناسان و دانش‌پژوهان پژوهش‌سرای دخترانه شهید احمدی‌روشن برگزار شد.

در این یادبود درختی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهارستان یک، این اقدام دشمن را تبهکارانه و از روی عجز و ناتوانی دشمنان قسم‌خورده ایران خواند و شهادت این دانشمند بزرگ را به محضر امام‌زمان (عج)، مقام معظم رهبری و خانواده آن شهید بزرگوار و ملت ایران تبریک و تسلیت گفت.

او افزود: ما باید در آموزش و پرورش، بصیرت را به دانش‌آموزان انتقال دهیم تا بتوانند با آینده‌نگری و چشم‌اندازی درست به موفقیت‌های چشمگیری برای کشورمان دست یابند و دشمن را از امید بیهوده‌ای که نسبت به از بین بردن دانشمندان ما در جهت شکست کشور دارند، ناامید کنند.

در این مراسم، جباری مدیر، کارشناسان و دانش‌پژوهان پژوهش‌سرای دخترانه شهید احمدی‌روشن ضمن گرامیداشت یاد شهدای دانشمند هسته‌ای به مرور زندگینامه و دست‌آورد‌های علمی شهدای گرانقدر پرداختند.

خبرنگار:مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار