بیمه‌شدگان در تعطیلات کرونایی بدون دفترچه می‌توانند به پزشک مراجعه کنند

زنجان (پانا) - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به تعطیلات کرونایی اعلام شده توسط دولت گفت بیمه‌شدگان در تعطیلات کرونایی بدون دفترچه می‌توانند به پزشک مراجعه کنند.

کد مطلب: ۱۱۴۳۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بیمه‌شدگان در تعطیلات کرونایی بدون دفترچه می‌توانند به پزشک مراجعه کنند

به گزارش روابط عمومی تامین اجتماعی استان زنجان علی محمدی اظهار کرد: در ایام تعطیلی کرونایی، بیمه شدگان تامین اجتماعی برای دریافت خدمات درمانی نیازی به ارائه دفترچه بیمه ندارند و تنها ارائه کارت ملی برای اخذ خدمات درمانی کافی خواهد بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان تصریح کرد : با توجه به تولید نسخه الکترونیک توسط پزشکان، بیمه‌شدگان این سازمان در ایام تعطیلی کرونایی شهرهای قرمز بدون دفترچه هم می‌توانند به پزشک مراجعه کنند.

وی افزود: همه سعی و تلاش سازمان بر این است که در شهرهای قرمز مردم حتی‌الامکان از منزل خارج نشوند و برای کاهش تردد مراجعین به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا لازم نیست بیمه‌شدگان برای دریافت دفترچه جدید به شعب تامین اجتماعی و کارگزاری‌ها مراجعه کنند، آنها می‌توانند با ارائه جلد دفترچه درمانی که حاوی شماره بیمه و مشخصات بیمه شده است و یا ارائه کارت ملی در مراجعه به پزشک خدمات خود را دریافت کنند.

محمدی تصریح کرد بیمه شدگانی که دارای بیماری مزمن هستند، طبق دستورالعمل سازمان، داروهای خود را بصورت دو ماهه دریافت خواهند کرد و در این خصوص هماهنگی لازم با پزشکان بخش درمان مستقیم (مراکز درمانی تامین‌اجتماعی) انجام شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: بیمه شدگان سازمان هر گونه مسائل و مشکلات موجود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰۲۴۱ اعلام کنند تا رسیدگی فوری به عمل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار