معاون پرورشی و فرهنگی در جلسه شورای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی؛

حمایت از تشکل‌های دانش‌آموزی یکی از استراتژی‌های آموزش‌وپرورش است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی در جلسه شورای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد که تشکل‌های دانش‌آموزی نقش مهمی در نهادینه کردن تربیت دانش‌آموزی دارند.

کد مطلب: ۱۱۴۳۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از تشکل‌های دانش‌آموزی یکی از استراتژی‌های آموزش‌وپرورش است

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، علیرضا کاظمی در جلسه شورای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی که با حضور وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان بسیج مستضعفان در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از تشکل‌های دانش‌آموزی یکی از استراتژی‌های آموزش‌وپرورش است. تشکل‌های دانش‌آموزی به‌واسطه موقعیتی که برای دانش آموزان ایجاد می‌کنند نقش مهم و مؤثری در نهادینه‌سازی تربیت دانش آموزان دارند.

کاظمی تصریح کرد: در راستای تقویت و تسهیل گری و تقسیم‌کار شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی را تشکیل دادیم و مأموریت‌های جدیدی؛ ازجمله بیانیه گام دوم انقلاب، سیل مهربانی، رزمایش همدلانه و ... را در کنار فعالیت‌های جاری و ساری بسیج دانش‌آموزی به آن‌ها واگذار کردیم.

وی ادامه داد: بسیج دانش‌آموزی به‌واسطه مأموریت و اهدافی که دارد بزرگ‌ترین تشکیلات مدرسه‌ای و دانش‌آموزی را تشکیل می‌دهد می‌تواند در فعالیت‌های تربیتی مختلف در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری، قرآنی و علمی و ارزش‌های دینی و انقلابی کارکردهای بسیار مؤثری داشته باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی خاطرنشان کرد: اجرای طرح شهید بهنام محمدی، پویش کمک‌های مؤمنانه، پویش همکلاسی مهربان، گروه‌های جهادی، اردوهای راهیان نور، پویش ملی نذر هوشمند، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کانون یاریگران زندگی، کانون رویش‌های انقلاب و... ازجمله فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار