8 استان متاثر از سیل و آبگرفتگی؛ امدادرسانی ادامه دارد

تهران (پانا) - معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به یک هزار و 912 نفر در 8 استان متاثر از سیل و آبگرفتگی 72 ساعت گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
8 استان متاثر از سیل و آبگرفتگی؛ امدادرسانی ادامه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، محمد باقر محمدی با اشاره به گزارش خدمات امداد و نجات در سیل و آبگرفتگی ٧٢ ساعت گذشته، گفت: ٨استان ایلام، بوشهر، خوزستان، فارس، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و لرستان متاثر از سیل و آبگرفتگی بوده است.

وی با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران هلال احمر به ساکنان ٥١شهر، روستا و مناطق عشایرنشین امدادرسانی کردند، افزود: 75 تیم عملیاتی متشکل از 315 امدادگر و نجاتگر به یک هزار و 912 نفر امدادرسانی کرده و با نجات جان 7 نفر، آن ها را به مناطق امن منتقل کردند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به اسکان اضطراری263 نفر با برپایی 60 دستگاه چادر اشاره کرد و افزود: 3 نفر هم که در سیل و آبگرفتگی مصدوم شده بودند از سوی عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته وی،53 واحد مسکونی از آب تخلیه شد و یک هزار و 63 تخته پتو،525 تخته موکت،2 هزار و 752 کیلوگرم نایلون، 323 ست شست و شو،291 بسته غذایی، 2 هزار و 11 قوطی انواع کنسرو،یک هزار و 205 کیلوگرم برنج،386 کیلوگرم قند و شکر، 170 کیلوگرم حبوبات، 119 کیلوگرم روغن و 147 شعله والوور میان متاثران توزیع شده است و عملیات امداد رسانی به سیل زدگان در استان های خوزستان، بوشهر، ایلام و کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار