پیام تسلیت دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران به مناسبت شهادت فخری‌زاده

تهران (پانا) - در پی شهادت دانشمند برجسته کشورمان، شهید دکتر محسن فخری‌زاده، دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران به مناسبت شهادت فخری‌زاده

به گزارش روابط عمونی مدارس خارج از کشور، مجتبی زینی‌وند در این پیام، با اشاره به افتخارت علمی این شهید بزرگوار و توانایی‌های برجسته ایشان در عرصه پژوهش و فناوری، ترور ناجوانمردانه این دانشمند فرزانه را به شدت محکوم نمود و با اظهار تأسف عمیق خود، آن را نشانه زبونی، استیصال و حقارت دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران دانست. وی در پیام خود ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده معزز این شهید بزرگوار و شاگردان ایشان، افزود: پدیده شوم ترور و تروریسم در هر شکل خود، به ویژه در عرصه علم و فناوری، پدیده‌ای منفور است و لازم است دانشمندان و فعالان عرصه علم و دانش در جهان اسلام، نسبت به آن واکنش نشان داده و آن را به شدت محکوم نمایند.

دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو در این پیام، شهادت شهید والامقام دکتر فخری زاده را ضایعه ای بزرگ برای جامعه علمی و پژوهشی کشور دانست و اظهار امیدواری کرد: با همت و تلاش دانشمندان جوان کشور و شاگردان این شهید عزیز، مشعل فروزانی که ایشان در زمینه علم و دانش برافراشته اند، همچنان برافراشته و فروزان بماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار