انتصاب مدیرکل جدید اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی

تهران (پانا) - علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در حکمی مهدی ذوالفقاری را به عنوان مدیرکل جدید دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی این سازمان منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب مدیرکل جدید اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی

به گزارش مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار است با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب، در چارچوب قوانین، مقررات و شرح وظایف با اتخاذ تدابیر و راهکارهای مناسب، زیر نظر معاون مزبور، نسبت به انجام امور محوله اهتمام ورزید.»

مهدی ذوالفقاری در حال حاضر عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان است و تجاربی از جمله فعالیت در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و مدیریت استانی کانون زبان ایران در سوابق وی دیده می‌شود.

وی همچنین تألیف و ترجمه کتب و مقالات علمی، پژوهشی متعددی در زمینه روابط بین‌الملل و دیپلماسی عمومی را در کارنامه خود دارد. تألیف کتاب‌های روانشناسی روابط بین‌الملل و اصول و مبانی عملیات روانی و ترجمه کتاب‌های قدرت نرم، ابزارهای موفقیت در سیاست بین‌الملل، رئالیسم نو کلاسیک دولت و سیاست خارجی و دیپلماسی عمومی و ارتباطات استراتژیک از جمله آثار مهدی ذوالفقاری است.

پیش از مهدی ذوالفقاری، حمید خادم قائمی از شهریور 1389 تا آبان 1399 به مدت 10 سال به عنوان مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی فعالیت می‌کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار