انتخاب اعضای هیئت مدیره مرکز فرهنگی، اردویی «اردوبهشت»

تهران (پانا) - جلسه 751 شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در محل دفترشورای مرکزی و با حضور همه اعضای شورا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب اعضای هیئت مدیره مرکز فرهنگی، اردویی «اردوبهشت»

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، در این جلسه از زحمات سیدامیررضا رضوی عضو دانش آموز شورای مرکزی در دوره اول کنگره سیزدهم تقدیر به عمل آمد و دو عضو جدید دانش آموز شورای مرکزی خانم یکدله پور از استان مازندران و آقای حیاتی از استان لرستان معارفه و رسما اولین حضور خود در جلسه شورای مرکزی را تجربه کردند.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام نوری رییس هیأت نظارت بر انتخابات ،گزارشی از اقدامات قبل از کنگره و حین برگزاری کنگره به اعضای شورای مرکزی ارائه کرد. در ادامه دبیرکل اتحادیه که مسئولیت اجرای کنگره را بر عهده داشت، نسبت به اقدامات و فعالیتهای انجام شده در برگزاری کنگره گزارشی ارائه کرد و عنوان کرد این کنگره ، نسبت به بقیه دوره های کنگره متفاوت بود.

کنگره به صورت مجازی برگزار شد و جمعا بیش از دو هزار نفر در بسترهای مختلف حضور داشتند. مسئولان اتحادیه استانها در دفاتر مدیران کل آموزش و پرورش حضور داشتند.

دستور پایانی جلسه بررسی صلاحیت اعضای هیئت مدیره مرکز آموزشی، فرهنگی، اردویی اردوبهشت بود که ۵ عضو هیئت مدیره با اکثریت آرا انتخاب شدند که عبارتند از: علی جانباز کارشناس فرهنگی، امیر جمشیدی کارشناس اقتصادی، محمد جعفری کارشناس اردویی، سوده مهتاب پور کارشناس اردویی، حسین عبادتی نماینده مجمع عمومی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار