شرایط ضمانت وام‌‌های کمیته امداد برای نیازمندان آسان شد

بجنورد (پانا ) -مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از آسان‌تر شدن شرایط ضمانت وام‌های مسکن کمیته امداد برای نیازمندان و افراد تحت پوشش این نهاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
شرایط ضمانت وام‌‌های کمیته امداد برای نیازمندان آسان شد

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، مجید الهی راد احداث مسکن برای خانواده های نیاز مند را یکی از اهداف مهم کمیته امداد در توانمند سازی مددجویان دانست و افزود: کمک های بانک های عامل ، بنیاد مسکن در ساخت سرپناه برای محرومین بسیار راهگشا بوده است.
وی با بیان اینکه تأمین مسکن اصلی‌ترین نیاز انسان‌هاست و خانه‌دار شدن خانوارهای مددجو موجب آرامش و امنیت روانی خواهد شد افزود: یکی از موانعی که مددجویان همواره برای رفع آن دچار مشکل هستند ضمانت تسهیلات مسکن است که با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات هماهنگی برگزار شده این فرآیند تسهیل می شود.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه امضا شده فی مابین کمیته امداد،استانداری و سپاه گفت: طبق این تفام نامه ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان پیش بینی شده است.
الهی راد همچنین در ادامه به برنامه ریزی ساخت ۵ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان اشاره کرد و افزود: با انسجام و همکاری دستگاه های متولی در این بخش تمامی منازل خانواده های محروم مقاوم سازی و نوسازی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار