۱۱۵ هزار و ۹۲۸ دانش‌آموز مازندران عضو تشکیلات پیشتازان شدند

ساری (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی مازندران با اشاره به رشد میزان جذب دانش‌آموزان استان در سامانه پیشتازان، از عضویت ۱۱۵ هزار و ۹۲۸ دانش‌آموز در این تشکیلات خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
۱۱۵ هزار و ۹۲۸ دانش‌آموز مازندران عضو تشکیلات پیشتازان شدند

محمد رضایی با اشاره به اینکه آمار جذب مربیان، مدیران مدارس و دانش‌آموزان در تشکیلات پیشتازان نسبت به سال قبل رشد داشته است، به پانا گفت: «میزان جذب مربیان به ۲ هزار و ۳۶۰ نفر و جذب مدیران مدارس نیز پس از اتمام مراحل جذب و ثبت سامانه، به هزار و ۹۱۵ نفر رسید.»

او یادآوری کرد که در سال گذشته، مشخصات هزار و ۷۲۷ مربی و هزار و ۳۵۵ مدیر در سامانه ثبت شده بوده است.

رضایی میزان جذب مورد انتظار در بخش دانش‌آموزان ۷۱ هزار و ۴۶۷ نفر بوده، آمار عضویت دانش‌آموزان استان در تشکیلات پیشتازان در سال تحصیلی جاری را ۱۱۵ هزار و ۹۲۸ نفر اعلام کرد که با توجه به عضویت ۳۵ هزار و ۸۲۸ نفری دانش‌آموزان در سال گذشته، از رشد ۲۲۳ درصدی برخوردار است.

سرپرست سازمان دانش‌آموزی مازندران با یادآوری اینکه این استان حدود ۵۰۰ هزار دانش‌آموز دارد، عضویت حدود ۱۱۶ هزار نفری دانش‌آموزان در تشکیلات پیشتازان را قابل توجه خواند و اظهار امیدواری کرد که منش‌های دوازده‌گانه این سازمان در مهارت‌های فردی و گروهی این دانش‌آموزان نهادینه شود.

او با توجه به شرایط جدیدی که شیوع کرونا در حوزه آموزش و پرورش پیش آورده و فضای مجازی را وارد این دو مقوله کرده، استقبال دانش‌آموزان و مربیان برای عضویت در تشکیلات پیشتازان را نشانه استمرار فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی در شرایط موجود و توجه به فعالیت‌های تربیتی دانست. ضمن آن‌که نقش مدیران و مربیان و مسئولان شهرستان‌ها و مناطق برای دست‌یابی به این آمار قابل توجه را پر رنگ برشمرد.

سرپرست سازمان دانش‌‌آموزی مازندران به راه‌اندازی کانال رسمی پیشتازان مازندران در شبکه شاد به آدرس https://shad.ir/pishtazanmazandaran اشاره کرد که آموزش‌های تشکیلاتی و مهارتی درآن در اختیار اعضا قرار می‌گیرد ضمن آن‌که جشنواره‌ها و مسابقات و سایر برنامه‌های سازمان نیز از طریق این کانال اطلاع‌رسانی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار