انهدام باند سارقان زورگیر

تهران (پانا) - رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران از دستگیری یکی از سارقان باند 4 نفره زورگیر باشگاه بدنسازی خبر داد و گفت دستگیری کلیه اعضای این باند در دستور کار قرار داد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند سارقان زورگیر

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی در تشریح این خبر گفت: اواخر شهریور ماه سال جاری پرونده ای با موضوع سرقت به شیوه زورگیری در کلانتری 131 شهرری تشکیل و با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی که جوانی 27 ساله و ساکن شهرری بود به پایگاه نهم پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشت، ساعت 7 بعدازظهر بیست و ششم شهریور ماه در حال تمرین در باشگاه بدنسازی بودم که 4 جوان قوی هیکل وارد باشگاه شدند و پس از تهدید و ارعاب، مرا به بیرون از باشگاه کشاندند و با ضرب و شتم سوار بر خودرو کردند و در ادامه با گرفتن رمز کارت بانکی ام مبلغ 5 میلیون تومان سرقت و سپس در بیابان های شهرری مرا رها کرده و متواری شدند.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران افزود: با عنایت به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری متهمان در دستورکار تیم مبارزه با جرائم جنایی پایگاه قرارگرفت و کارآگاهان موفق شدند در پی جویی های جرم هویت یکی از متهمان را به نام "بایرام" ساکن حومه تهران شناسایی و با هماهنگی های قضائی و اخذ نیابت قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و پایگاه نهم انتقال دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجووئی های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشت نقشه سرقت را وی کشیده بود، اضافه کرد: متهم انگیزه خود را از این کار اختلاف با شاکی بیان کرد، درحالی که شاکی اظهار داشت هیچگونه آشنایی قبلی با متهمان نداشته است.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف متهم به بزه انتسابی با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد و تلاش برای کشف زوایای پنهان پرونده و دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار