امروز جهان تشنه تفکر بسیجی است

اهواز (پانا) - جانشین ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) سپاه شهرستان کارون در آیین تجلیل و تقدیر از معلمان بسیجی و مقام آور کشوری گفت امروز جهان تشنه تفکر بسیجی است.

کد مطلب: ۱۱۴۱۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
امروز جهان تشنه تفکر بسیجی است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کارون ، سرگرد پاسدار محمد عامری جانشین فرماندهی سپاه کارون در مراسم تجلیل و تقدیر از معلمان بسیجی و مقام آور کشوری ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: ۵ آذر سالروز فرمان تاریخی حضرت امام بود که نشان از تدبیر و آینده نگری ایشان بود.

او در ادامه افزود: بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام(ره) و هدیه ای الهی است و امروز برکات و اعجاز این فرمان الهی بیش از پیش برای داخل و خارج کشور روشن شده بطوریکه جهانیان تشنه تفکر بسیجی هستند و هر جامعه ای که بخواهد در اداره امور داخلی و دفع تخاصم خارجی موفق باشد مستلزم تفکر بسیجی است.

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) کارون با بیان اینکه بسیج در جهان امروز و در گذشته تاریخ همانندی ندارد اظهار کرد: تجربه بیش از چهل سال میدان داری بسیج در عرصه های مختلف ، بازتابی بین المللی دارد بطوریکه تشکیل بسیج و تفکر بسیجی را به عنوان یک الگوی موفق و ضرورتی انکار ناپذیر می دانند.

این مقام مسول تصریح کرد: به فرموده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (ما ملت امام حسینیم)و اگر بخواهیم به این کلام عمیق و تاثیر گذار عمل کنیم و این روش را در جهان معرفی کنیم ابتدا باید تفکر بسیجی داشته باشیم.

عامری با اشاره به آغاز مشارکت بسیجیان در طرح سپهبد شهید قاسم سلیمانی جهت بیماریابی محله به محله گفت: همه ما باید با آموزش صحیح و رعایت پروتکلهای بهداشتی در پیشگیری از گسترش و قطع زنجیره این ویروس سهیم باشیم.

او با اشاره به فداکاری و خدمات ارزنده معلمان در شرایط کرونایی کشور بیان کرد: از دست دادن معلمان و دانش آموزان در اثر این ویروس خطرناک نه تنها برای خانواده بلکه برای کل جامعه پیامدهای سنگینی دارد و خیلی زمان میبرد تا جامعه بتواند یک معلم بسازد. چرا که این معلمان سرمایه های حال حاضر کشور هستند و دانش آموزان سرمایه ای برای ساختن آینده کشور هستند.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از خدمات و تلاش‌های معلمان بسیجی که در عرصه ی تولید محتوای درس تربیت بدنی مقام های برتر کشوری را کسب نموده بودند تقدیر و تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار