کسب رتبه برتر کشوری در اجرای اولین دوره طرح ملی لاله‌های روشن توسط استان اردبیل

اردبیل (پانا)- همزمان با هفته بسیج آیین اختتامیه اولین دوره و افتتاحیه دومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن، یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی(40 هزار یادواره، 40 هزار شهید، 40 هزار مدرسه) به صورت ویدئو کنفرانس و با مشارکت استان‌های کشور در سالن جلسه اداره کل آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر کشوری در اجرای اولین دوره طرح ملی لاله‌های روشن توسط استان اردبیل

در این جلسه احمد ناصری، مدیر کل‌آموزش و پرورش اردبیل طی سخنانی با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری توسط آموزش و پرورش استان در اولین دوره طرح ملی لاله‌های روشن، بر لزوم معرفی شهدای فرهنگی و دانش‌آموز به نسل جدید، آشنایی با سیره عملی شهدا و ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در راستای تحقق سند تحول بنیادین تاکید کرد.

او در ادامه خواستار اجرای دقیق‌تر دومین دوره طرح ملی لاله های روشن در مدارس استان شد و افزود: باید بتوانیم فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت را به دانش‌‌آموزان و نسل جدید منتقل کنیم، بر این اساس امیدوارم با وجود شرایط کرونایی حاکم بر کشور، با توکل بر خداوند، ایجاد انگیزه مضاعف در دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی و با استفاده از فرصت فضای مجازی و شبکه شاد، بتوانیم این برنامه را با قوت در دل مدارس پیش ببریم.

مدیر کل‌آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه در این طرح مدیران مدارس، بسیج و شوراهای دانش‌آموزی و نیز سایر تشکل‌ها همکاری داشتند عنوان کرد: موفقیت یک کار گروهی است و با همکاری و مساعدت اعضای مختلف به دست می‌آید.

ناصری ابراز امیدواری کرد‌ آموزش و پرورش استان با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت موجود اعم از اولیای، دانش‌آموزان، نهادها و دستگاه‌های فرهنگی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و... تا جایی که امکان دارد در اجرای دومین دوره این طرح مسئولیت‌ها و وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

این برنامه همزمان با هفته بزرگداشت بسیج، با حضور مدیران کل استان‌ها، فرماندهان سپاه و بسیج استان‌ها، مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونین پرورشی و فرهنگی، روسای ادارات فرهنگی و هنری،اردوها و فضاهای پرورشی، روسای تشکل‌های دانش‌آموزی، مسئولان استانی و خانواده معزز شهدا به صورت ارتباط تصویری(ویدئو ‌کنفرانس) و همچنین در بستر شبکه شاد برگزار شد و مطابق ارزیابی‌های به عمل آمده ۵ استان اردبیل، قزوین، اصفهان، خراسان جنوبی و مازندران به عنوان استان‌های برتر و فعال در اولین دوره اجرای طرح لاله‌های روشن معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار