ثبت‌نام کارگاه‌های تخصصی جشنواره سینماحقیقت آغاز شد

تهران (پانا) - چهاردهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت در بخش کارگاه خود، مجموعه‌ای از مستر کلاس‌ها، گفتگوها و نشست‌های انتقال تجربه را در اختیار مستندسازان علاقه‌مند قرار می‌دهد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام کارگاه‌های تخصصی جشنواره سینماحقیقت آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، با توجه به پاندمی کرونا و استفاده از ظرفیت مجازی در شرایط حاضر، این مجموعه برنامه‌ها شامل تعداد و تنوع جذابی از موضوعات و شخصیت‌های ارائه‌دهنده می‌شود.‌
در کارگاه‌های مجازی سینماحقیقت 14، از چهره‌های علمی سینمای مستند نظیر بیل نیکولز و بتسی مک‌لین گرفته تا مستندسازان تحسین شده با تجربیات و شیوه‌های مختلف تولید حرفه‌ای مثل جیمز لانگلی، لویی سیهویوس، فرهاد ورهرام و مهرداد اسکویی حضور داشته و موضوعات متنوعی نظیر مستندهای شخصی، مستندهای زیست محیطی، تعریف و حدود مستند را ارائه می‌کنند.
لذا علاقمندان با سابقه‌ی فیلمسازی یا تحصیلی مرتبط می‌توانند بصورت رایگان در این بخش ثبت‌نام کرده و براساس علاقه‌مندی خود، از هر کدام از موارد ارائه شده در زمان جشنواره به شکل آنلاین استفاده نمایند. بدیهی است پس از ثبت‌نام اولیه و بررسی سوابق ایشان هماهنگی با افراد پذیرفته‌شده انجام خواهد شد.
عموم علاقمندان برای ثبت‌نام اینترنتی ابتدا باید وارد پرتال جشنواره سینماحقیقت به نشانی panel.irandocfest.ir شده و اطلاعات شخصی خود را وارد نمایند؛ پس از تکمیل فرم اولیه، کلید ثبت‌نام را زده و از طریق پیشخوان پرتال روی گزینه‌ی «ثبت‌نام کارگاه‌ها» کلیک کرده و پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز و کد امنیتی، ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.
آخرین فرصت برای ثبت‌نام کارگاه‌های سینماحقیقت هم روز 10 آذرماه اعلام شده است.
*مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را به دبیری محمد حمیدی مقدم، از 18 تا 25 آذرماه 99 و با توجه به شیوع جهانی بیماری کووید 19 بصورت مجازی و نمایش برخط (آنلاین) برگزار خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار