اختتامیه سی‌ودومین جشنواره تئاتر مازندران امروز در فضای مجازی برگزار می‌شود

ساری (پانا) - اعلام نتایج سی‌ودومین جشنواره تئاتر مازندران امروز با حضور داوران در دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر استان مازندران برگزار و به صورت لایو از طریق صفحه رسمی انجمن هنرهای نمایشی پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۱۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه سی‌ودومین جشنواره تئاتر مازندران امروز در فضای مجازی برگزار می‌شود

در سی‌ودومین جشنواره تئاتر مازندران در سال جاری، چهار نمایش به مرحله نهایی راه یافتند و داوری شدند: نمایش زنان بیشه گل به نویسندگی و کارگردانی مهیار هزار جریبی از شهرستان بهشهر، نمایش ونوشه به نویسندگی سینا دلشادی و کارگردانی تورج زایدلی از شهرستان ساری، نمایش تروما به نویسندگی و کارگردانی پویا بهاری از شهرستان قائمشهر و نمایش گفت و گو بی پایان ستاره با مادرش در وقت مردن به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی مهوانه آقاجانی از شهرستان بابل که در هفته جاری به اجرا درآمد.

با توجه به محدودیت‌های اعمال شده و عدم تردد بین شهری به مرکز استان اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر استان مازندران به تصمیم دبیرخانه حضوری برگزار نمی‌شود.
به گفته دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان مازندران، اعلام نتایج با حضور داوران در دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر استان مازندران برگزار و به صورت لایو از طریق صفحه رسمی انجمن هنرهای نمایشی به آدرس mazandarantheater_a ساعت ۱۲ مورخ ۴ آذر ۹۹ برگزار خواهد شد.

محمودی برنتی اعلام کرد که پس از لغو محدودیت‌های شهری لوح تقدیر و جوایز برگزیدگان به منتخبان اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار