معاونت آموزش ابتدایی البرز:

آموزش های مجازی پیش دبستانی با کیفیت اجرا شود

کرج (پانا)- معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز، با اشاره به اهمیت آموزش پیش دبستانی و لزوم  پیگیری امور پیش دبستانی به عنوان مهم ترین رکن، اجرای صحیح برنامه پیش دبستانی رایگان را خواستار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش های مجازی پیش دبستانی با کیفیت اجرا شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش البرز ، معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش عنوان کرد: به دلیل اهمیت آموزش پیش دبستانی رایگان؛ اجرای دقیق این موارد ضروری است.

1- تشویق و ترغیب خانواده ها برای ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی.

2- ارتباط و تعامل با مربیان سال های قبل به خصوص برای تبلیغ و اطلاع رسانی در این مورد.

3- به عضویت درآوردن همه مربیان پیش دبستانی در شبکه شاد توسط کارشناسان مناطق.

4- استفاده از ظرفیت مدیران مدارس و کانال های ارتباطی اولیای دانش آموزان

5-توزیع به موقع کتب پیش دبستانی

6- توجه به نقش آمار و اطلاعات در تصمیم گیری، برنامه ریزی و نظارت و لزوم استخراج دقیق آمار، به خصوص در زمینه اطلس دسترسی نوآموزان و دانش آموزان به شبکه شاد.

جاوید نسب در ادامه جلسه با توجه به اهمیت نظارت و ارزیابی از فعالیت های آموزشی معلمان در فضای مجازی، توجه به کیفیت محتواهای آموزشی معلمان، چگونگی و روش های ارائه تدریس و شیوه های ارزشیابی از دانش آموز را از سوی کارشناسان مناطق امری مهم برشمرد.

وی همچنین خواستار ترغیب مدیران برای اجرای مطلوب برنامه تدبیر در راستای توانمند سازی معلمان و جلب مشارکت همه جانبه اولیای دانش آموزان با توجه به شرایط موجود شد.

در ادامه بیات، رئیس آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی با تاکید بر پیگیری معاونین مناطق برای برگزاری کارگاه ها یا دوره های آموزشی ضمن خدمت برای مدیران جدید الانتصاب و معلمان جدید الورود؛ خواستارحفظ نقش رهبری معاون آموزش ابتدایی مناطق در اجرای صحیح و موثر برنامه های معاونت آموزش ابتدایی شد.

رحمانی رئیس اداره تکنولوژی آموزشی نیز شروع به کار مدرسین کشوری طرح مدرسه خوانا و استفاده از این مدرسین در فعالیت های استانی را اعلام کرد.

درادامه جلسه نیز خبر برگزاری جشنواره منطقه ای و استانی تدریس برتر معلمان در فضای مجازی اعلام شد.

در پایان معاونین مناطق در خصوص دستورات جلسه، گزارش مختصری از فعالیتهای مناطق خود را ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار