بازپس گیری اراضی 320 میلیاردریالی دولت از دست متصرفان در یک ماهه گذشته در فارس

شیراز (پانا) -به گفته فرمانده یگان حفاظت از اراضی  اداره کل راه و شهرسازی فارس، با تلاش مامورین یگان حفاظت از اراضی و پیگیری واحد املاک و حقوقی با هماهنگی مراجع محترم قضایی و همکاری نیروی انتظامی، تعدادی از اراضی در سطح استان فارس رفع تصرف و از دست سودجویان و زمین خواران باز پس گرفته و به بیت المال بازگردانده شد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
بازپس گیری اراضی 320 میلیاردریالی دولت از دست متصرفان در یک ماهه گذشته در فارس

به گزارش روابط عمومی اداره راه و شهرسازی فارس، سرهنگ حسین مهدوی نژاد افزود: تعداد 14 مورد رفع تعرض به متراژ 173 هزار و 430 متر مربع و به ارزش 30 میلیارد و 350 میلیون تومان و تعداد 2 مورد اجرای احکام قضایی به متراژ 7000 متر مربع به ارزش یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان از اراضی دولتی در آبان ماه سال 99 در استان فارس باز پس گرفته شد.

او تاکید کرد: یگان حفاظت از اراضی بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد می کند و از همه شهروندان محترم استان درخواست می شود به محض مشاهده و اطلاع از هرگونه تصرف غیرقانونی و ساخت و سازهای غیر مجاز و تعرضات به اراضی ملی و دولتی با شماره تلفن 1656 یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان فارس تماس حاصل کرده و اطلاع رسانی کنند.

او ادامه داد: چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم را در این خصوص از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان به عمل آورند.

سرهنگ مهدوی نژاد گفت: هم استانی‌های عزیز باید مراقب باشند، از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار