گرامیداشت هفته بسیج در رادیو نمایش

تهران (پانا) - همزمان با آغاز هفته بسیج و به منظور ارج نهادن و گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان سلحشور ایران اسلامی، رادیو نمایش با تولید و پخش ویژه برنامه هایی متنوع این مناسبت را گرامی می‌دارد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته بسیج در رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش،این هفته برنامه های «راوی»، «آوا نما» ، «سایه سار»، «جعبه موسیقی» ، «استودیو هشت» ، «گیومه» و نمایش «مردان هور» همچنین نمایش های کوتاه و ویژه ای به همین مناسبت از رادیو نمایش پخش می شوند.

«راوی»، مستند گزارشی به تهیه کنندگی انسیه شمس الهی و گزارشگری لیلا علاقه مند است که در فصل جدید خود به سراغ فیلمسازان رفته است. در این سری از برنامه ها، فیلمسازانی که فیلم هایشان به دلیل پرداختن به فعالیت های جهادی بسیجیان، سوژه ی مستند راوی بوده است، ماجرای ساخته شدن فیلم هایشان را روایت می کنند. پخش این برنامه از روز شنبه اول آذر ماه ساعت 6:30 آغاز می شود.

برنامه «جعبه موسیقی» نیز به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور این هفته به مناسبت هفته بسیج به فیلم های خاک سرخ، آخرین پرواز، دیوانه ای از قفس پرید، شیدا و روز سوم با روایت مریم نشیبا می پردازد ، این برنامه ساعت 1:30 و 13:30 از رادیو نمایش پخش می شود.

ویژه برنامه «سایه سارمهر» نیز که برگرفته از کلام مقام معظم رهبری است به هفته بسیج اختصاص دارد .این برنامه ساعت 8:00 صبح به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

همچنین برنامه رادیویی «آوا نما» به تهیه کنندگی رویا ولی زاده در ساعت 12:15 دقیقه به طور اختصاصی به فیلم های رسول ملاقلی پور می پردازد و برنامه زنده رادیویی «گیومه» و «استودیو هشت» نیز در ساعات 10 صبح و 18:30 به هفته بسیج خواهند پرداخت.

رادیو نمایش در ساعات پایانی شب نیز به مناسبت هفته بسیج سریال «مردان هور » را با تلاش هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به روی آنتن می برد. این نمایش که به سفارش رادیو ایران تولید شده است ساعت 23:45 از رادیو نمایش و ساعت 22:30 از رادیو ایران پخش می شود. همچنین در فواصل برنامه ها، نمایش های کوتاه و ویژه ای به مناسبت این روزها به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار