معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در شورای آموزش و پرورش استان تهران:

ضرورت توسعه فضاهای پرورشی و اردوگاهی با تصویب در شوراهای آموزش و پرورش

تهران(پانا)- معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به اینکه حضور دانش‌آموزان در مدرسه اثراتش مفیدتر و نتیجه بخش تر از شرایط مجازی است ابراز امیدواری کرد با ریشه‌کنی بیماری کرونا هرچه زودتر دانش آموزان بتوانند در فضای مدرسه حضور پیدا کنند.

کد مطلب: ۱۱۴۰۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توسعه فضاهای پرورشی و اردوگاهی با تصویب در شوراهای آموزش و پرورش

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،شکرالله حسن بیگی با اشاره به اجرای طرح جامع مبارزه با بیماری کرونا در سطح کشور گفت: مراقبت، حمایت و نظارت از جمله اهداف اصلی این طرح است که اگر مردم در این زمینه به یاری دولت نشتابند ،قطعاً دولت به تنهایی قادر به مبارزه با این ویروس منحوس نیست و مردم باید با خودمراقبتی در این زمینه کمک نمایند.

حسن بیگی با تاکید بر استفاده از ظرفیت شبکه شاد در جهت ارسال پیام‌های آموزشی به اولیا و خانواده‌ها در کنار موارد آموزشی درسی، تصریح کرد: ۴۰۰تیم در سطح تهران اجرای طرح جامع مبارزه با بیماری کرونا را در سطح محلات تهران برعهده دارند و در ۲۲منطقه تهران ۲۲قرارگاه تشکیل شده تا بتوانیم از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت توجه به درس تربیت بدنی در مدارس تصریح کرد : باید توجه کنیم که عدم توجه به درس تربیت بدنی علاوه بر آسیب‌های فیزیکی، استرس، افسردگی و فشار روانی نیز به همراه خواهد داشت که نباید از آن غافل شویم.

حسن‌بیگی در پایان با اشاره به توسعه فضاهای پرورشی و اردوگاهی در سطح شهرستانهای استان تهران خاطرنشان کرد: ساخت فضاهای پرورشی و اردوگاهی می‌تواند با تصویب در شورای آموزش و پرورش جنبه های قانونی خود را سریعتر طی کرده و با مصوبه شورای آموزش و پرورش مراحل ساخت آن در مناطق و شهرستان ها را تسهیل می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار